NALEŚNIKI OWSIANO-BIAŁKOWE




Hejka!
Dziś kolejna wersja naleśników. Tym razem super białkowe, ale bez żadnych nienaturalnych dodatków, typu białko itp. Nie mam oczywiście nic do tego, sama czasem przyrządzam naleśniki, dodając białko, ale jeśli mam w domu więcej naturalnych składników, to korzystam z nich.
Te naleśniki nadają się jak najbardziej na posiłek potreningowy, aby nadbudować "zjedzone" przez nasz wysiłek mięśnie.

SKŁADNIKI na ciasto:

- 2 łyżki mąki owsianej
-2 łyżki płatków owsianych
- 1 jajo
- 1/2 kostki twarogu (chudy lub półtłusty ja używam)
- mleko (ja używam roślinnego)
- szczypta soli 

SKŁADNIKI na sos:

- 3 łyżki jogurtu naturalnego
- 1 łyżeczka ulubionego dżemu 100%, ja wybrałam o smaku czarnego bzu

DO ŚRODKA NALEŚNIKÓW:

- pół kostki twarogu chudego
- 1 tabletka aspartamu
- trochę mleka

+ ulubione owoce (u mnie kiwi i mandarynka)

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

Składniki na ciasto blendujemy w mikserze i smażymy 2 duże naleśniki.
W między czasie składniki na farsz gnieciemy widelcem.
Do usmażonych już naleśników smarujemy wzdłuż farsz twarogowy. Zawijamy.
Jogurt z dżemem mieszamy i wylewamy na nasze naleśniki. Na końcu posypujemy ulubione owocami i gotowe :)

Komentarze

  1. Ale pychotka, narobiłaś smaka :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie coś dla mnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wyglądają- mi niestety nie udają się ☹
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ja jestem na diecie bezmlecznej, więc tym razem nie dla mnie. A wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż sama walczę ze zbędnymi kilogramami to nie zazdroszczę osobom, które walczą o to, by przytyć. Moja przyjaciółka od zawsze była brana za anemiczkę lub bulimiczkę bo waży około 43 kg i to przy dobrych wiatrach a ma ponad 165cm... Ale taka jej uroda. Może nie je regularnie, ani super dużo, ale serio potrafi zjeść więcej ode mnie :D Ja tam na jej miejscu bym się cieszyła, może wcześniej się z niej śmiali, ale teraz ma figurę modelki i do samej starości będzie mieć super figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Que rico! 😋😋😋 Que buena pinta! 👌👌👌 Yo también quiero probar! 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo, iż za naleśnikami nie przepadam, te wyglądają przepysznie!
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają świetnie! Zjadłabym takie naleśniki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż naszła mnie ochota na naleśniki! Pysznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm smacznie to wygląda.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem wielką fanką naleśników i często je przygotowuję :) Twoje wyglądają bardzo apetycznie i aż mam ochotę sobie takie zaserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mi smaka narobiłaś :D
    Ja bardzizej przyzwyczaiłem się jakoś do omletów, ponieważ mogę szybko przyrządzić jeden posiłek, który od razu mnie nasyci. Naleśniki też są fajne, ale czasem trzeba dużo czekać za ich przygotowaniem.

    Jeżeli interesuje cię rozwój osobisty zapraszam na mojego Bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglada obłędnie!! Powiedz mi czy ty zjadasz kiwi razem ze skórka? :o

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz