KREM Z BURAKA




Znowu nadszedł czas na przepis, a jak to u mnie bywa - będzie prosty i szybki!
Nie cierpię buraków. Nie zjem surówki z buraka, ćwikły, ani nic z nim związanego, a przynajmniej do pewnego czasu tak było...
Jestem świadoma tego, ile właściwości odżywczych posiada to warzywo, więc starałam się za wszelką cenę go polubić i tak oto wykombinowałam połączenie, z którego zawsze wychodziło COŚ DOBREGO. Czy to ciasto, czy zupa, z dodatkiem mleczka kokosowego zdecydowanie lepiej smakują buraki.
A więc do działa, podaję Wam przepis!

Czas przygotowania :

Pieczenie: 50 minut
Gotowanie: 15 minut

SKŁADNIKI :

- 2 buraki dość duże
- 1.5 puszki mleczka kokosowego
- sól, pieprz, kurkuma, imbir
- woda


SPOSÓB PRZYGOTOWANIA :

Buraki piec ok. 50 min. w 200°C owinięte w folii aluminiowej.
Po ostudzeniu obrać ze skórki, pokroić w dość drobną kostkę i włożyć do garnka. Dolać szklankę wody, mleczko, chwilę gotować.
Następnie dodać przyprawy, sól, pieprz. Imbir najlepiej wybrać jako świeży korzeń (ok. 1-2 cm zetrzeć).
Wymieszać i chwilę gotować. Na końcu wystarczy zblendować wszystko,
ew. dodać wg swoich preferencji więcej przypraw bądź wody. I gotowe! 🙂


Komentarze

  1. nie lubie buraków, ale koleżanka keidyś pnrzyniosła ciasto z buraków i było tak pyszne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym spróbowała :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm ale mi zrobiłaś ochotę. Z chęcią bym spróbowała. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam burka. Przepis wyprobuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda smacznie ale ja niezbyt lubię buraki
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepis bardzo prosty. Spróbowałabym, bo wygląda pysznie, ale nie lubię buraków :(

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi smacznie, a uwielbiam buraczki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Za burakami zbytnio nie przepadam, więc na ten krem tym razem się nie skuszę :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie przepadam za burakami, ale jednak tego kremu jestem ciekawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam surówkę z buraka i cebuli do obiadu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Estupenda información! Que pases una feliz noche! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam buraczki! Kremu nigdy nie próbowałam, więc z pewnością to zmienię :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety nie przepadam za buraczkami :(
    stay-possitive.blogspot.com
    Próbuję swoich sił na yt, będzie mi miło jeśli zajrzysz i coś po sobie zostawisz
    https://youtu.be/k3yDlVK7H9k

    OdpowiedzUsuń
  14. Wstrzeliłaś się w moje gusta. Jestem rasową buraczarą.
    Piję codziennie litry soku z buraka, jem buraki a ten krem spróbuję wykorzystać nawet dzisiaj,
    Buraki nie tylko utrzymują organizm w formie, chronią przed rakiem, a jeszcze dają pałera. Wiem bo biegam po 10, 15 km, szykuję się na 20 więc zwiększam dawkę buraka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie jadłam takiego kremu i szczerze jestem bardzo ciekawa jego smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię to warzywo, zwłaszcza w zupie, ale takie połączenie i smak ciężko mi sobie wyobrazić, bardzo ciekawy krem :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam buraki 😍😍😍krem wygląda świetnie 😍
    Zapraszam również do mnie ❤️❤️ https://sweeetdreamsx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Chętnie kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Buraki są bardzo zdrowe. Niestety nie za często jem.. Przepis super, coś całkiem innego 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nigdy nie jadam kremu z buraka. Powinnam sobie taką zupkę zrobić dla zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja uwielbiam buraczki pod każdą postacią, no może poza sokiem z buraka :) Mam swój ogród i co roku swoje buraczki więc korzystam z nich ile się da :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. też nie mogę się przełamać do buraków! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Och, uwielbiam buraki, może sobie dziś zrobię ♥
    buziaki
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. O matko, ale bym chętnie cos takiego spróbowała!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy pomysł, ale zupa nie dla mnie ;( Ani nie jestem fanką kremów ani buraków ;D
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz