2020


Witam wszystkich już w nowym roku! I jednocześnie dzielę się z Wami moimi fotograficznymi wspominkami z sylwestra. Zabawa była przewspaniała. Razem ze znajomymi wynajęliśmy salę, która wyglądała jak góralska chata, więc było bardzo klimatycznie. 
Co do roku 2019... Było zdecydowanie ciężej niż lżej - przygotowania do studniówki, matura, jedna praca, potem druga, bieganie z uczelni do uczelni, w końcu rozpoczęcie studiów, treningi (udało mi się z nimi naprawdę nieźle, jeśli chodzi o regularność), pierwsze egzaminy.. 
Ale było też w tamtym roku wiele wspaniałych chwil jak... wyjazd do Warszawy, na domek ze znajomymi, cudowne wakacje, zdanie tej przeklętej matury również sprawiło mi niemały uśmiech na twarzy. Poznałam na studiach niesamowite osoby, zdałam prawie wszystkie egzaminy do tej pory na same 5; i to, z czego się najbardziej cieszę - doceniłam spokojne weekendy bez imprez, bez pubów, bez tańca. Rok 2019 zrobił ze mnie troszkę taką już poważną babcię haha, ale czułam, że potrzebowałam lekkiego odizolowania się i postawienia na swoje zdrowie i kondycję.

Wiadomo, że zacząć nową siebie można zawsze, a nie od 01.01. Jednak Nowy Rok ma to do siebie, że wpływa na psychikę człowieka z reguły bardzo pozytywnie - czujemy się zmotywowani do działania, do zmian wewnętrznych jak i zewnętrznych w sobie. Korzystajmy z tego, ale nie odpuszczajmy po miesiącu. Efekty naszej ciężkiej pracy często potrzebują dłuuugiego czasu, ale z pewnością kiedyś nadejdą.

Zawsze jestem ciekawa, co przyniesie mi nowy rok. Jestem studentką, więc nie mogę za wiele oczekiwać i choć zapisałam na kartce moje noworoczne postanowienia, to tu raczej nie chcę się nimi dzielić, ale życzę Wam i sobie wytrwałości w spełnianiu ich oraz skrupulatnym dążeniu za marzeniami, które w końcu trzeba dogonić i spełnić! 
Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim! :)






Komentarze

  1. To prawda, nowy rok działa na psychikę. Jakbyś otwierała nowy, czysty zeszyt. Masz doświadczenie z poprzednich ale ten dopiero się zaczął :) życzę ci wszystkiego najlepszego w tym nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak to wygląda, super porównanie. Dziękuję i wzajemnie ❤️

      Usuń
  2. Fajny mix zdjęć :D
    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2020!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczesliwego Nowego Roku! By był dla Ciebie świetny i miły

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, że nowy rok motywuje do działania :D Duzo radości w Nowym Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że udana impreza sylwestrowa :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne miejsce! U mnie była za to mała domówka w Sylwestra. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i powodzenia na studiach. :D

    myslizglowywylatujace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domówki są najlepsze! Dziękuję i wzajemnie życzę 😊❤️

      Usuń
  7. Ekstra, że dobrze będziesz wspominać Sylwestra! Dobry początek roku to podstawa. :) Mam nadzieję, że ten rok będzie dużo łaskawszy. :) Wszystkiego naj w 2020!
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki Sylwester i Nowy Rok - taki cały rok, mówi się 🙈 dziękuję i nawzajem kochana ❤️

      Usuń
  8. Faktycznie miałaś ciężki rok, ale świetnie sobie z nim poradziłas. Mnie to wszystko czeka w kolejnym na szczęście, więc mam jeszcze rok "swobody", hah.
    Powodzenia na studiach!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rok 2019 był bez wątpienia przełomowym w moim życiu! <3
    Powodzenia w realizowaniu swoich postanowień, niech Ci się wiedzie kochana!
    Ps. Do twarzy Ci w grzywce, aż nie mogę się napatrzeć :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję 💓💓 oby ten 2020 był jeszcze bardziej przełomowy dla Ciebie💗

      Usuń
  10. Fantastyczne wspomnienia w postaci zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Powodzenia na studiach :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widac ,że Sylwester był udany :-) Wszystkiego dobrego w roku 2020 xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Super spędziłaś Sylwestra. Ja niestety w Sylwestra siedziałam przeziębiona w domu. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz