13 | 08 | 2017



Hejka!
Trochę zgorszę Wam pewnie humor na początku, bo zostały tylko trzy tygodnie wakacji. Ale właśnie, czy tylko, czy może aż? 
Ostatnio często słyszę, że tak mało już zostało czasu,w którym tak naprawdę jako jeszcze dzieci i młodzież możemy być wolni, beztroscy, robić co chcemy i do której chcemy, bo w końcu dzień jest długi. Sama się nad tym zastanawiam i jednocześnie się dołuję takim negatywnym myśleniem. Dziś stwierdziłam, że trzy tygodnie to bardzo długi okres. Narzekałam trzy tygodnie przed wystawieniem ocen, że tak DŁUGO czasu jeszcze zostało (bo po ich wystawieniu już rzadko kto jednak chodzi do szkoły hah). Co roku nie mogę się doczekać ferii, gdy myślę, że jeszcze trzy tygodnie muszę się uczyć. Trzy tygodnie do jakiejś imprezy, urodzin, świąt to przecież również dużo czasu. Także kochani, pomyślcie w ten sposób, gdy również macie nostalgiczne myśli, które chcą Was przytłaczać przez te ostatnie trzy tygodnie wakacji. Trzy tygodnie to już prawie miesiąc! Róbmy do woli co chcemy, kiedy chcemy i z kim chcemy, korzystajmy z tego cudownego czasu wolnego nawet w czasie ulew i burz, upałów i susz. Pomyślcie o swoich najbliższych, których nie macie czasu odwiedzać w ciągu całego roku, bo może mieszkają za daleko. Wakacje to czas na wszystko, trzymajcie się ich, a będą się dla Was dłużyć! :)


shirt - house | shorts - house

Komentarze

  1. nie dla mnie jednak te 3 tygodnie to mało <3 hehe
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie 3 tygodnie to też dość sporo czasu, szczególnie jak się na coś czeka :D
    Pięknie wyglądasz ;*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super to wszystko dobrałaś. A bluzka jest piękna, bardzo mi się podoba. p.s. dobrze, że ja już szkole mam za sobą, chociaż już coś tam nowego kombinuje w głowie :)

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny strój :D Bluzeczka- cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna koszula. Bardzo podobają mi się zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna bluzka ale inaczej bym ją zestawiła, gryzie się z tymi sportowymi butami aż za bardzo hah. A wakacje niestety lecą nieubłaganie, 2 tygodnie...:(
    https://aleksandra-wziatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat 3 ostatnie tygodnie wakacji, odczuwa się jakby to były 3 dni, więc niedobrze mi się robi jak pomyślę o szkole :( ładna bluzka!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje, że wakacje będą się dłużyc! Piekna stylizacja bardzo do ciebie pasuje ^^
    ---
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Za szybko minęły mi te wakacje. Nie mam ochoty wracać do szkoły, zwłaszcza, że czeka mnie klasa maturalna! :(
    Cudowna stylizacja i zdjęcia! Buziaki :*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi, beautiful lady.
    I like your blog and I follow you!
    You looks amazing and I like your outfit!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, bluzka mi się mega podoba! :)

    zapraszam do siebie,
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie da się ukryć. Masz rację! Zgorszyłaś mi humor :P Ale... I tak jestem zakochana w Twoich pośladkach.

    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooooo jaka świetna sesja!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja i miejsce!

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o czas to wgle równie się go odbiera, najlepiej właśnie dobrze go wykorzystać :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia!

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia :)

    https://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz :) Świetna bluzeczka <3 Obserwuje :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz