SOS WEGAŃSKI NA SZYBKO


Nie jestem (jeszcze) weganką, ale bardzo interesuję się tą "dietą" i z chęcią codziennie przyrządzam wegańskie posiłki.

Historia powstania tego sosu jest niezwykle szybka i prościutka.
A mianowicie wzięłam dosłownie to, co było pod ręką, zblendowałam i gotowe 😀
Trzeba sobie jakoś radzić w kryzysowych sytuacjach jak np. w chorobie, niedzieli niehandlowej czy po prostu podczas dnia lenia.

SKŁADNIKI :

- 1 kostka naturalnego tofu
- 1 ogórek kiszony
- 1/2 papryki czerwonej
- pieprz, sól, bazylia

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA :

Wszystkie składniki wrzuć do blendera, zmiksuj na gładką masę. Gotowe 🙂

Ten sos można podawać z niedawno dodanym przeze mnie przepisem na KOTLECIKI Z BAKŁAŻANA,
różnież bardzo dobrze komponuje się z chlebem ze świeżymi warzywami (sos polewam na górę kanapek),
z ziemniakami/domowymi frytkami,
jako sos do wege burrito/kebaba bądź do nachosów 🙂
Smacznego!



Komentarze

  1. Wygląda smakowicie i do tego ,jego wykonanie będzie banalne ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem weganka ale lubie czasem jeść wegańskie rzeczy :) takiego sosu jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę wypróbować :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa smaku tego sosu :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. TOFU
    ale jestem zacofana:)
    Brzmi zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great blog, I follow you # 510 ,follow back?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I would love to try this, I also add vegan food to my diet because it's very healthy!

    Marie
    https://theflowerduet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sos musiał być pyszny !!
    Zapisałem przepis, aby zrobić w domu.

    www.purestyle.com.br

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią wypróbuję ten przepis na sos. Takiego jeszcze nie próbowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie spróbować - wygląda przepysznie :)


    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny przepis, miłego wieczoru.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda spoko, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za tofu więc sos totalnie nie dla mnie:( Ale przynajmniej banalny w przygotowaniu!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny przepis! Muszę zrobic taki sosik na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie da się przekonać moich psów ,że wegańska kiełbasa jest ok. Nie działa na nich ideologia a zupełnie coś innego.Swoją drogą , czasem zjedzą zupę,czasem inne resztki ale tych ideologicznych czy z wielkopowierzchniowych , wielkozyskowych....nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Estupenda entrada! 👌👌👌 Espero tu opinión en mi reciente entrada , espero que te guste ! Feliz día! 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie jadłam tofu ale przyznam że na zdjęciu sos wygląda bardzo apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz