I GATHER FORCE



Hejka kochani, dziś na spokojnie z małym wytłumaczeniem dlaczego mnie znów tak długo nie było. 
Tydzień temu pojechałam do szpitala, więc musiałam wszystkie obowiązki odstawić na pewien czas. Wróciłam przedwczoraj, jednak odpoczywać jeszcze trochę muszę, ale na bloga siłę już znalazłam.
Będę miała przez ten tydzień czas nadrobić szkolne zaległości i pomyśleć też nad moim blogiem trochę, nad nowymi postami, może lekką zmianą wyglądu. Szybko się nudzę, wiem... haha.
A co w szkole nowego? W sumie nic specjalnego się nie działo, mimo, że byłam w niej zaledwie 4 razy od początku roku szkolnego. Szczerze mówiąc czułam się, jakbym wracała po tygodniowej przerwie a nie dwumiesięcznej. Ale może to i lepiej, że nie musiałam się aż tak przestawiać na tryb wczesnego wstawania. Jedyne, co odczuwam to rzeczywiście natłok rozszerzeń, które wybrałam, ale poradzę sobie jakoś z tym haha. 

Mam pomysł na zrobienie konkursu kosmetycznego tu na blogu. Tylko nie jestem pewna czy chciałybyście brać w tym udział. Sama często chętnie uczestniczę w czymś takim na innych blogach, więc pomyślałam, że może tu też coś takiego zawita. Co Wy na to? :)





coat - sinsay || leggings - sinsay || blouse - new yorker

Komentarze

  1. Super pomysł z tym konkursem :D Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej jestem za konkursem (uwielbiam takie rozdania, chociaż nigdy mi się nie udało wygrać). Pozdrawiam :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mavselina, mam tak samo! Ale może będziemy miały szczęście w miłoci, haha ;)

      ♥,
      MADEMOISELLE BLOG

      Usuń
  3. Konkurs kosmetyczny? Zdecydowanie tak! Co się stało, kochana, jeśli mogę spytać? Przesyłam dużo pozytywnej energii i życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Trzymaj się cieplutko!

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wirusówka. Dziękuję z całego serduszka! Już się lepiej poczułam hah❤️

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też ostatnio marzy się spacer po lesie. Chyba w końcu muszę się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O a jakie rozszerzenia wybrałas?
    W sumie z tym nadrabianiem zawsze jest ciężko, ale na pewno sobie poradzisz :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpital to najgorsze miejsce na świecie! Nie zazdroszczę, ale dobrze, że już po wszystkim! Wracaj do zdrowia ♥ Cudowne zdjęcia ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Chyba poznaję ten las :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie! Niedawno pojawił się przepis na dietetyczne, bezcukrowe śniadanie (m.in. kruche ciasteczka!), a dzisiaj jesienna stylizacja :)
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa stylizacja. Życzę miłego odpoczynku ! Zmiany bloga są ciekawe jednak ja nie mam kiedy się za to zbytnio zabrać :D

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja <3

    U mnie również pojawił się nowy post. Zapraszam i pozdrawiam cieplutko x http://mademoisellekinga.blogspot.com/2017/09/nowosci-i-bestsellery-kosmetyczne-od.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog! Fajna stylizacja!
    flarri.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia ! A co do konkursu to ja osobiście bardzo chętnie wzięłabym w nim udział :D

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna kurtka! A konkursik z chęcią widziany ^_^
    Zapraszam do mnie: http://bluue-butterfly.blogspot.com/2017/09/18.html
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Co do konkursiku - Jasne!
    Obserwuję! ♥
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojejku jakie śliczne zdjęcia
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej mam nadzieję, że to nie było nic poważnego? Ja mam nieprzyjemne wspomnienia ze szpitala, więc ogromnie ci współczuję. Trzymaj się i spokojnie sobie nadrabiaj szkołę
    Pozdrawiam :*
    https://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz