MAKARON Z INDYKIEM, CUKINIĄ, KALAFIOREM I SUSZONYMI POMIDORAMI

Heja! 
Znów chcę się z Wami podzielić moim ostatnim pitraszeniem w kuchni. Miałam ochotę na makaron, ale nie jakiś zwykły bolognese, tylko z czymś, z czym jeszcze nigdy go nie jadłam, ani nawet nie wyobrażałam sobie jeść. 

SKŁADNIKI:

☺ 250g pełnoziarnistego (ciemnego) makaronu
☺ 500g mięsa mielonego z indyka
☺ 1/2 puszki suszonych pomidorów
☺ 1/2 cukinii (można więcej, bo u mnie niestety jest prawie niewidoczna)
1 główka kalafiora
☺ przyprawy: kurkuma, sól, przyprawa do mięsa


SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

Gotowałam makaron przez 10-15 min. 
W międzyczasie na patelni rozgrzanej olejem kokosowym podduszałam a następnie smażyłam aż do lekkiego zarumienienia pocięty już kalafior i cukinię (pamiętajcie, aby posolić wszystko!). 
Na drugiej patelni smażyłam mięso, które wcześniej przyprawiłam kurkumą, przyprawą do mięsa i solą.
Gdy warzywa z makaronem były już gotowe, dodałam do nich pokrojone pomidory suszone z mięsem i wszystko przemieszałam.
Prosty, bardzo dobry i szybki pomysł na obiad, który nasyci Was na pewno na dobre parę godzin i doda Wam dużo energii, ponieważ jest to posiłek typowo węglowodanowy. Polecam coś takiego zwłaszcza dla biegaczy przed treningiem.
Smacznego! :)




Komentarze

  1. pychotka, wszystkie skladnki mam w domu to juz wiem co jutro bede miala na obiad ;* czekam na wiecej tego typu przepisow :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią,
    buuziaczki!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/witajcie-przygotowaam-dla-was-nieco.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię cukinii, ale może wymienię ją na inny składnik, bo przepis na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam uwielbiam ! :)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny przepis, muszę koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przepysznie :) Uwielbiam rożnego
    rodzaju makarony i dania z nich :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda super :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/07/moments.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #462
    How about to follow me back, I would be glad,and we can become grat blog friends? :)

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam coś podobnego dziś na obiad
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #
    How about to follow me back, I would be glad,and we can become grat blog friends? :)

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam to wygląda smakowicie, lubię makarony. Ogólnie lubię kuchnię włoską :) dzięki za przepis! Napewno skorzystam

    Zapraszam do mnie (dopiero zaczynam)
    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cukinię i kalafior mogę jeść w każdej postaci, koniecznie muszę wypróbować ten przepis :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż w kuchni mam dwie lewe ręce, ale może namówię mamę by ze mną kiedyś zrobiła :D

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniaam, ale bym zjadła taki makaron, bo akurat jestem głodna ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie lubię makaronu (nie ważne jakiego), ale z pewnością przepis przypadnie do gustu wielu innym osobom :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda pysznie! <3

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/07/wishlista-zaful-stroje-kapielowe.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda przepysznie *.* Chyba się skuszę na dniach ;)
    Tymczasem zapraszam do siebie ;) Jest przepis na omlety, ale nie tylko :D
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje się być pyszne, chętnie spróbuję :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda przepysznie. Chociaż nie przepadam za kalafiorem i indykiem to może wykorzystam ten przepis.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz