DIY kombinezon

Hej! 
Ostatnio przeglądałam moją szafę i wyrzucałam z niej rzeczy, które nie podobają mi się lub są po prostu za małe lub za krótkie. Jedną z tych ubrań była poniższa sukienka. Było żal mi ją wyrzucać, więc postanowiłam pobawić się z nią trochę.
Jeśli też macie sukienki, które są już na Was za krótkie, to polecam w wolnej chwili pokombinować, aby przekształcić je np. w kombinezon.


CO NALEŻY ZROBIĆ?

1. Na samym początku bardzo dokładnie i symetrycznie ułożyłam sukienkę na płaskiej powierzchni. 
Następnie przecięłam ją z dołu do 2 centymetrów przed zamkiem (który znajdował się z tyłu sukienki). Polecam obcinać stopniowo i co chwilę przymierzać zanim się zacznie szyć nogawki, ponieważ w zależności jak krótka jest sukienka, to jeśli utniemy i potem zszyjemy ją zbyt wysoko, to możemy później nie dać rady ją założyć na siebie, a dokładnie ramiączek/rękawów.


2. Kolejnym krokiem, który wykonałam było odwrócenie sukienki na lewą stronę (tam gdzie widać pierwotne zszycia) i zaczęcie szyć wzdłuż prostej linii nogawek. Pamiętajcie, że aby zszyte miejsce dobrze się trzymało i nie pruło potem, należy na początku i na końcu szycia włożyć igłę w to samo miejsce (mniej więcej) kilka razy, na samym końcu można dodatkowo zrobić parę pętelek. 
Szyjemy nogawki na taką długość, na którą będą nam odpowiadać, zwracając uwagę na zdanie w punkcie pierwszym, które podkreśliłam.


3. Na sam koniec odwracam już wykonany kombinezon na prawą stronę i voila ;)


Można do niego ubrać na górę bluzkę na dowolnym rękawku, albo nawet i bez niej, bo i tak ładnie nam wszystko zakryje.


Komentarze

  1. lubię robić takie przeróbki ubrań <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowo!:D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalnie! Brakuje mi tylko zdjęcia Ciebie w tym kombinezonie. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli ktoś lubi szersze nogawki to jest to idealny pomysł :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ma do tego dwie lewe ręce..zawsze wyrzucam coś, co zaczęłam tworzyć..

    Pozdrawiam cieplutko.
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko wyszło genialnie!
    Aż zastanawiam się czy nie przerobić tak swojej sukienki. :D
    https://mondayxmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, WOW !! Bardzo ciekawy pomysł :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki świetny pomysł ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Super <3

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezłe diy :)
    Ja nawet nie biorę się za przerabianie ubrań.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę z tym roboty, ale widać, że warto :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł. Efekt świetny :)
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne diy :D proszę, jak fajnie wykorzystać można starą sukienkę i zamienić ją w coś nowego! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł! Uwielbiam takie przerabiane cudeńka :)
    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. A wiesz, że nie pomyślałam o tym, a chętnie zostawiłabym sobie parę za krótkich sukieneczek :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz