16/02/2016

Hejka Misie,
W piątek oficjalnie zaczęły się ferie m.in. dla mojego województwa, więc korzystam jak mogę z tego odpoczynku i regeneruję się w sumie od czwartku już, ponieważ złapała mnie choroba, a nie chciałam być chora na ferie, więc zostałam te dwa dni już w domu. W końcu widziałam się z moim chłopakiem więcej niż raz czy dwa razy w tygodniu, co było bardzo trudne do zniesienia. W walentynki dostałam od niego piękne róże i oczywiście cudownie spędzony z nim czas, co było dla mnie bardzo ważne, bo już w poniedziałek wyjechałam do siostry, jak co roku, tyle że w tym trochę krócej jestem u niej (do piątku). Całe te pięć dni miałyśmy zaplanowane, licząc też odpoczynek i trochę czasu dla siebie, w czasie którego np. piszę teraz tego posta hah.
Motywacja do biegania i ćwiczeń trochę zniknęła u mnie, więc postawiłam na zmuszanie się i wczoraj poszłyśmy na basen, a dzisiaj rano pobiegałyśmy. Czuję, że wraca do mnie ta chęć aktywnie spędzanego czasu, ale jak już sobie odpuściłam wcześniej, to trudno się to takiego trybu wraca hah, znacie to pewnie.



Dzisiaj, właściwie niedługo już jedziemy do kina na film pt. "Jak to robią single". Jestem ciekawa go, zapowiada się nawet fajnie. Komedie i horrory to moje ulubione gatunki, trochę paradoks, ale każdy śmieszny jak i straszny moment doceniam w filmach. Plus ten jeszcze należy do romansu, a ostatnio chodzą mi głowie jakieś dobre ekranizacje tego typu.
Jutro z rana wybieram się z siostrą na spacer nad morze, który zakończymy śniadaniem gdzieś na mieście, ona wybiera miejsce, więc dokładnie nie wiem gdzie. Po południu prawdopodobnie jedziemy do aqua parku. 
W czasie pobytu u niej myślałam o pofarbowaniu włosów henną na ciemniejszy kolor. Nie chcę już farbować normalną farbą, bo wiem jak ona mi zniszczy włosy, a gdy doprowadziłam już je do w miarę normalnego stanu, nie chciałabym ich znowu narażać na taką chemię.  



Resztę ferii spędzam pod słowem  s p o n t a n . W oczywistych planach mam zamiar spotkać się z przyjaciółkami i oczywiście z Fabianem, i naprawdę nie zmarnować tego drugiego tygodnia przerwy od szkoły i niekończącej się nauki. Zwłaszcza, gdy już praktycznie miesiąc później mam egzaminy. 
Życzę wszystkim tym, co też zaczęli w tym czasie co ja ferie, aby wypoczęli tak jak chcieli i z maksymalną siłą fizyczną jak i psychiczną powrócili w marcu ponownie do szkoły :).


Komentarze

  1. Świetny post i udanych ferii życzę ! :)) Pozdrawiam Marta. Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia Kochanie!!!Super Post!! :* <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dopiero co zaczęłam ferie i póki co mijają mi na słodkim lenistwie. Miłego spacerku nad morze i świetnej zabawy w aqua-parku!

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, super post oraz blog, zapraszam do mnie www.meaxer.blogspot.com obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  5. również mam ferie i jak narazie wychodzi na to, że nie bedzie mnie przez ten czas w domu xD
    zapraszam
    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych ferii! Też chciałąbym pojechać do kina na 'Jak to robią single' i chyba trzeba będzie to zrealizować :D
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszcze :/ Moje ferie się skończyły :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także zaczęłam dopiero ferie. Dopiero? Już czwartek, a ja nadal leże przed telewizorem. Co mi z tego? Może będę choć trochę mniej zmęczona w rezultacie :-) Pozdrowienia dla siostry, udanych ferii!
    Atkas

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki ten twój aparat XD
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam teraz ferie! Ślicznie wyglądasz *-*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz w nowym kolorze włosów :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanych ferii :) ładne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. a moje już dawno się skończyły :(
    udanych ferii!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz