Marzenia - fantazje, myśli i wyobrażenia występujące w czasie pełnej świadomości.
Wytłumaczenie tego terminu możemy znaleźć na wikipedii. Jest to chyba najprostsze tłumaczenie. 
Czym są tak właściwie marzenia? To coś, co spełniamy, a przynajmniej bardzo chcemy spełnić. Jednym nie za bardzo chce się ruszyć czterech liter, aby iść w kierunku swoich marzeń; inni mają za to dużą motywacje np. przez oglądanie różnych zdjęć, filmików, rozmowy ze swoimi idolami czy regularne czytanie o ich życiu. Tak naprawdę wszystko co się dzieję na świecie wokół nas może być motywacją. My sami powinniśmy się stać dla siebie motywacją. Bo to, czy w życiu coś osiągniemy zależy tylko i wyłącznie od nas, od naszej woli, pasji i wkładania serca w to, co chcemy osiągnąć. 






Można marzyć o sukcesach sportowych, typu zostanie mistrzem świata w czymś.
Można marzyć o tym, aby być w top 5 piosenkarzach w Polsce czy nawet na świecie.
Można marzyć o cudownej, kochającej rodzinie jakiej brakuje na pewno dzieciom z domu dziecka.
Można marzyć o średniej 6.0.
Można.
Można marzyć o wszystkim, ale od nas zależy czy dostaniemy to, co chcemy. Akurat to się nie tyczy dzieci z domu dziecka, bo to nie od nich zależy i nie przez nich tak się stało jak jest.
Ale pamiętajcie, że trening czyni mistrza. Najpierw małego, potem dużego. 
Marzenia są po to, aby je spełniać. Ale nie od jutra, za tydzień czy za miesiąc tylko od tej chwili. Czemu? - Bo jutro wcale może nie nastąpić.
Niech Twoja wizja będzie obietnicą kim, z czym i z kim będziesz w przyszłości, co osiągniesz, jak wysoko zajdziesz. Nie trać nadziei, mimo że ktoś może zapewniać Cię, iż nie powiedzie Ci się w życiu. Pomyśl wtedy: "skąd on może to widzieć, skoro ja sam tego nie wiem?". Potraktuj swoje marzenia jako cele w życiu. Możesz do nich dotrzeć dopiero za 5 lat, ale ważne jest to, że zaczynasz od teraz i nie cofasz się, a jeśli to robisz, to tylko po to, aby wziąć rozbieg i pokazać na co Cię stać.






--------------------------------------------------------------------------------------

PS:
Chciałabym polecić Wam ten internetowy skelp, ponieważ ma bardzo duży asortyment, który nie jest drogi. Zwłaszcza teraz, gdyż są wyprzedaże.
Każdy znajdzie tam coś dla siebie. Przeróżne akcesoria, ubrania od wyboru do koloru, plecaki, torby, przeróżne gadżety, biżuteria, artykuły domowe. Wszystko, co sobie tylko wymarzycie :).

Jeśli macie chwilę wolnego, to serdecznie zapraszam do przejrzenia sobie ich sklepu, wchodząc w linki podane poniżej :).



 4 - klik || 5klik || 6 - klik 

Komentarze

  1. Dający do myślenia post i bardzo pozytywne zdjęcia. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenia kocham ten temat . Mam kilka marzeń i mam nadzieje że mi się spełnią
    Może wspólna obserwacja jak tak o daj mi znać to zaobserwuje ?
    po klikane
    10.99
    4.13
    3.20
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam :) $10.99
    Super zdjęcia.
    dasz mi do nich e-mail odpisz u mnie
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane! Masz rację do marzeń trzeba przede wszystkim dążyc, a nie siedziec na tyłku i czekac aż się zdarzy cud i się same spełnią. Poklikałam :)
    Poklikasz też u mnie? :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam :).4.13
    Poklikasz u mnie też?Z góry dziękuję :).
    Jeżeli,spodobał Ci się nasz blog,zaobserwuj :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. marzenia są ważne :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez marzeń nie było by życia , po co mamy żyć skoro nie mamy co spełniać . Dążmy do celu i nie poddawajmy się tylko dlatego,ze ktoś w nas nie wierzy. Zbierzmy się w siły i pokażmy mu,ze się myli! :)

    http://loanliz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie warto się poddawać, aby osiągnąć cel trzeba walczyć do końca! Każde marzenie należy do nas, starajmy się je spełniać. :)

    seendixsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj zgadzam się, marzenia są tylko planami do spełnienia ;D Najgorzej jak ktoś właśnie pozostaje na tym etapie marzeń i nie robi kroku dalej do ich spełnienia, a to tylko od nas samych zależy jak wiele z nich osiągniemy :D
    Świetne zdjęcia ^^ Bardzo ładnie wyglądasz ;)
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie ma co pierdolic tylko wstac z kanapy i do roboty
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :)
    Dokładnie marzyć można o wszystkim ;)
    Świetny post :)
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znac u mnie na blogu że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie te rzeczy, które chcemy spełniać są celami, a marzenia to te, których nie da się osiągnąć. ;p
    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz ladny usmiech! SUper post! <3 xxx

    Zapraszam na mojego bloga! <3 ------------> veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne, pozytywne zdjęcia;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto marzyc. Marzenia się nie spełniają, ale marzenia się spełnia. O tym warto pamiętać ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie mam marzeń, traktuję je raczej jako cele. Wiem, że dzięki ciężkiej pracy, wytrwałości mogą się one spełnić. :) Świetna stylizacja, śliczne zdjęcia. Poklikałam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. kazdy ma jakies marzenia, wazne, bydazyc do ich spelnienia:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice pictures !

    http://www.fruityandpassion.com/2015/11/stripes-design-with-caseapp.html#more

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie się ubierasz. Fajna jest ta koszulka w kwiatki. Mam fazę na takie nadruki.
    W moim nowym poście zrobiłam nadruki na koszulki i torby z wronami, może ci się spodobają?Zapraszam!
    http://makowiecart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zawsze warto gonić za marzeniami, jednym z moich marzeń był blog i aby móc go rozwinąć. dążę do tego marzenia, trzeba czasem mu pomagać, tym naszym marzeniom
    obserwuję już twojego bloga od dłuższego czasu! mam nadzieje, że wpadniesz też do mnie na nowy post i może też zagościsz na stałe! queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog :)
    Może wspólna obserwaja? Jeśli jesteś zainteresowana to zacznij i napisz w kom a ja się odwdzięczę.

    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post :)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już obserwuję, toja kolej ^^

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz uroczo! przepięknie, oczywiście klikniete
    Mam prośbę, klikniesz też u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna bluzka. :D
    Poklikałam. :))

    Świetny blog dlatego obserwuję! ^^

    Jeśli masz wolną chwilkę to zajrzyj na mój blog. Jeśli Ci się spodoba to zachęcam do obserwowania. :)
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikane :) Zrobisz to samo u mnie ?
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/11/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz