Heiii :)
Wreszcie zachcialo mi sie zrobic dla Was post tematyczny, ktory bedzie dotyczyl moich wlosow, a konkretnie ich pielegnacji.
Nie sa one niestety jeszcze w takim stanie, w jakim chcialabym, aby byly, ale na pewno sa efekty. 
A skoro sa efekty, to chcialabym sie podzielic z Wami produktami, ktorych uzywam i moze przypadkiem Wam pomoc.
Zacznijmy od tego, ze myje wlosy codziennie. I tu jest chyba jedyny minus wszystkiego, poniewaz wlasnie przez czeste mycie wlosow, przetluszczaja nam sie one duzo szybciej, robia sie slabsze, zniszczone, suche. Majac wlasnie taki problem z moimi wlosami, zaczelam szukac odzywek. Poczatkowo uzywalam zwyklych, w sumie bezefektowych. 
A odzywka, ktora tak bardzo chce Wam dzisiaj polecic, moja mama kupila u fryzjera, po uzyciu najpierw tylko probek. 
Efekt uzyskalam po 2-3 uzyciu i stwierdzilam, ze wartoby bylo zainwestowac w wieksze opakowanie tego produktu. Tak tez zrobila moja mama i kupila 2 sloiczki po 75 ml.

DAVINES - odzywka

 I jesli chodzi o uzywanie tej odzywki, to daje odpoczac moim wlosom od niej 2-3 w tygodniu. Jednak caly czas uzywam innej, z Sayoss, ktora glownie pomaga mi rozczesac wlosy po umyciu*. Co do szamponu to uzywam roznych. Nie wyglada to tak, ze przez pol roku np. uzywam z jednej firmy. Gdy sie skonczy jeden, to staram sie probowac innych, i tak caly czas zmieniam, zeby po prostu wlosy sie juz nie znudzily. Wiem, to smiesznie zabrzmialo, ale taka jest prawda :D. 
Aktualnie jest to szampon z Garnier.

SYOSS - odzywka

GARNIER FRUCTIS - szampon

Oprocz takich form pielegnacji moich wlosow, co jakis czas, ale dosc rzadko, poniewaz nie jest to najprzyjemniejsze uczucie, nakladam na wlosy 2 (lub wiecej) zoltek i trzymam je na nich przez cala noc. Rano myje 3 razy wlosy, zeby dokladnie splukac i po wysuszeniu sa naprawde sliczne, lsniace i jakbo uzdrowione :D.
Nalezy pamietac rowniez o regularnym scinaniu koncowek. Najlepiej co miesiac/2 miesiace to robic, aby potem nie scinac niewiadomo jakiej dlugosci, tymbardziej, ze np. chcecie zapuszczac. 
Im czesciej scinacie - tym lepiej.

W tym tygodniu jeszcze do Was przyjde z malym konkursem. 
Bayyy :)

Komentarze

  1. Chyba spróbuję tej odżywki z Davines :) Pozdrawiam ♥
    http://sweet-hearts-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten szampon z Garniera miałam już kilkakrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzywam tej odzywki z syoss :)
    Jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie sesja Halloween'owa. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatne porady :). Również wypróbuję te "triki" z żółtkiem.
    Pozdrawiam!
    http://everythingandcooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, akurat szukam ratunku dla moich włosów. Są już dość długie i zaczęły się przesuszać :<
    xoxo, C.
    sassycarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi włosy, też się szybko przetłuszczały, bo myłam codziennie, starałam się to jakoś przesunąć, żeby co 2 dni myć i udaje mi się to na razie. I muszę koniecznie wypróbować tą metodę z żółtkiem :))

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam codziennie myję :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myję włosy co dwa dni :) Mam je dość zniszczone, używam specjalnego szamponu z Bułgarii ,jest bardzo delikatny ;)
    obs/obs ? Ja już :)
    katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten szampon :) super wygląd bloga , sama robiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie nie długo planuje zrobić taki post na temat moich włosów. Nigdy nie używałam kosmetyków z tych które ty używasz ,a włosy myje co dwa dni :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł na post, używałam tego samego szamponu. :) Ładny wygląd bloga. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uzywam tej samej odzywki zz syoss :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo Chyba muszę wypróbować tą odżywkę z syoss :D

    luszii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam tego szamponu i jak dla mnie - rewelacja!
    Ja jeszcze używam kilku odżywek i spray'u termoochronnego! :)

    Zapraszam! (Czy możesz kliknąć w linki w moim poście? Z góry dziękuję)
    http://sandryyshen.blogspot.com/2014/11/my-fall-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę spróbować tej pierwszej odżywki, bo sama mam ostatnio spory problem z włosami i nie mam pojęcia jak im pomóc :(

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. oo musze chyba wypróbować tą 1. odzywkę :)

    Pozdrawiamy!
    ♡Twins Life - kliik ♡ <-- zapraszamy zaszły wielkie zmiany:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę kupić ten szampon. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja używam head and showers czy coś w tym stylu, hah.

    famelle

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwacje za obserwację ? Zacznij a napewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  22. nic z tego nie stosuję

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja myję włosy co dwa dni bo mi się strasznie przetłuszczają, ale właśnie nie wiem dla czego. Bo ty napisałaś, że włosy przetłusszczają się od zbyt częstego mycia, a mi przetłuszczały się jeszcze zaninm zaczęłam myć co dwa dni i nie wiem dla czego.
    Ale tak po za tym fajny blog, zapraszam do mnie:
    http://porady-dla-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy post ;) Ja za bardzo o swoje włosy nie dbam xD
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. używam garnier fructis (?) i jak dla mnie to najlepszy szampon jaki jest :3
    zapraszam
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  26. nie używałam jeszcze tej odżywki. Kosmetyki syoss i garnier uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z chęcią wypróbuje Garniera. Zawsze używałam tylko syoss ;3
    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://letsgoulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. chyba wypróbuję odżywkę z syoss :)
    http://ariee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. używam taki sam szampon :D

    http://przyjaznmiloscitesprawy-jessica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Również używam Syoss, tylko w innej wersji i sprawdza się !
    Myślę że dobrze dbasz o swoje włosy ;)

    Pozdrawiam - Carly blog

    OdpowiedzUsuń
  32. używam tego samego szamponu,ale niedawno zmienili w nim skład i jest teraz bardziej przesuszający(z moich obserwacji)
    hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam szampon syoss, jest świetny dla moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnio Sayos robi bardzo fajne kosmetyki, dlatego również polecam. pozdrawiam serdecznie - fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nic z tego nie używam, a żółtka akurat u mnie = SIANO ;) ALe wiadomo, każde włosy lubia co innego ;p moje są bardzo wybredne ;p

    Dołączam do grona Twoich obserwatorów :) No i zapraszam do siebie: http://zannxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Też używałam Syoss, ale jakoś szczególnie mnie nie zadowalał ;) Pozdrawiam ;)

    http://pastimedelicjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba skuszę się na tą odżywkę z syoss.Kiedyś miałam taki sam szampon i muszę przyznać ,że był bardzo dobry.
    maksymiliana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Używam podobnych produktów i według mnie sprawdzają sie świetnie!
    Uwielbiam Twój blog i będę tu wracać :*
    Zapraszam do mnie :3
    http://daria-darek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy post i ładny wygląd bloga :)
    Chociaż po garnieru zawsze mam łupież i siano zamiast włosów, ale chętnie spróuje syossa :D
    http://karorola.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądają ciekawie, może przetestuję :)
    http://bartekrochniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. jestem bardzo zadowolona z szamponu :)
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz