Witam :).
Dzisiaj trochę odmienny post od reszty, bo kosmetyczny. Chciałabym Wam dzisiaj pokazać (zresztą jak kilka tygodni temu obiecałam) moją pielęgnację twarzy (i rąk) + jakich używam kosmetyków kamuflujących wszelkie niedoskonałości, itd.




1.Od razu, gdy budzę się rano idę obmyć twarz wodą, a następnie wklepuję pod cały makijaż krem nawilżający z Ziaji.
2. Nakładam na policzki, czoło, nos, brodę i szyję krem BB z firmy Rimmel London i delikatnie go rozprowadzam po całej twarzy i szyi. 
3. W kolejnym kroku nakładam korektor z firmy miss sporty w miejsca, gdzie krem BB nie do końca spełnił swoją rolę (zaczerwienienia na skórze, cienie po oczami).
4. Po nałożeniu tych kosmetyków twarz się bardzo świeci, więc na prawie sam koniec rozprowadzam pędzlem po całej twarzy i szyi rozjaśniacz z Catrice Cosmetics (nie wiem czemu się nazywa rozjaśniaczem, ponieważ nie rozjaśnia twarzy, w każdym razie na opakowaniu jest napisane 'lighter').
5. Robię to bardzo rzadko, ale zdarza mi się użyć tuszu do rzęs (firma Maybelline New York). Naprawdę go polecam. Szczoteczka jest gruba, co daje efekt grubych i bardzo wydłużonych rzęs.
6. Na sam koniec maluję usta pomadką ochronną Baby Lips z firmy Maybelline New York. Polecam również pomadkę z firmy Tisane :).


Z moimi dłońmi była dość poważna sprawa. Były bardzo, bardzo, bardzo SUCHE. Próbowałam wielu kremów mocno nawilżających, ale efekt trzymał się póki wszystko się nie wchłonęło. Dopiero po użyciu tych obu kremów naraz (po lewej winter beauty, firma Soraya, po prawej kozie mleko, firma Ziaja), moje ręce coraz bardziej przypominały ręce dziewczyny. Także, jeśli macie podobny problem do mnie, to bardzo, bardzo polecam te kremy :).

Mam nadzieję, że post się spodobał, może coś Was zachęci z przedstawionych tu kosmetyków. Jutro dodam zdjęcia, na których miałam nałożone dokładnie wszystko, co tutaj podałam :))).

Komentarze

  1. naprawdę bardzo fajny post ;))

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kozie mleko <3
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótko i rzeczowo, ogólnie lubię produkty z Ziaji jak dla mnie są rewelacyjne.
    http://liveofsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten krem z kozą :). Używam.

    Klikniesz w link w ostatnim poście? Zależy mi. Będę bardzo wdzięczna. A może jakieś "observando" :)? Co o tym myślisz?

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używam mnóstwo kosmetyków z ziaj i jestem bardzo zadowolona. Zapraszam www.kawalekomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Baby lips jest świetna, tak samo kosmetyki z ziaji! ♥
    Bardzo ładne zdjęcia robisz, serio, musisz mieć dobry aparat, co? :)


    http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki z ziaji są boskie! <3
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. masz fajne kosmetyki<3!:*
    interesujący blog,dajesz skuteczne porady,jesteś śliczna i masz fany charakter pisma co chcieć więcej od blogerki!

    obserwuję i liczę na rewanż :):)
    http://nataliasablogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie uzywałam:)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem o tych kremach do rąk mojej przyjaciółce bo również ma z tym problem, świetny post:)
    obserwuję+ byłoby mi straasznie miło gdybyś się zrewanżowała :)
    pozdrawiam,
    xxoxxoxxoxoblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczny design bloga, bardzo ładnie tu <3

    fruutti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. z tych kosmetyków używam tylko kremu do rąk firmy Soraya i jestem nim zachwycona. Bardzo fajnie odżywia skórę, nawilża i pielęgnuje. polecam super efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz