ŻYCZĘ TOBIE ...


Jak Wam idą noworoczne postanowienie i realizacja celów na rok 2020?
Dziś na luźno z luźnymi zdjęciami na tle przypadkowego graffiti. Taki chcę, żeby był mój rok - luźny, bez spiny, bez życia w ciągłym deadlinie. Jednocześnie chcę się dalej rozwijać i spełniać, dążyć krok po kroczku powoli do moich marzeń - ale powtórzę się - bez pośpiechu, na luzie.

Bo czy to nie o to w życiu powinno chodzić?

Teraz, w XXI w. social media nakręcają nas z każdych stron - każdy musi być cool, modny, fit, musi podróżować przez conajmniej pół roku po świecie, pokazywać (podświadomie) jak dużo zarabia. Taki styl życia kreują media i pompują ludzi, żeby na nich zarobić. Ludzie robią to ludziom, cały cywilizowany świat napędza tą machinę dobrobytu i coraz więcej ludzi w nią wpada i nie potrafi wyjść - z telefonu, laptopa, instagrama, itp...
Niektórzy nawet nie zdają sobie sprawy z tego, jak wielkie szkody w umyśle i podświadomości człowieka potrafi zrobić kilka wyidealizowanych zdjęć.

Na szczęście coraz więcej świadomych i nieegoistycznych ludzi promuje takie zachowania w social mediach, które pokazują ich faktyczne życie, od kuchni.
Każdy z nas dąży do spełniania swoich marzeń i celów, a gdy je osiągnie to chce się czym prędzej nimi pochwalić z całym światem. OKEJ! ALE powiedz, ile trudu Cię kosztował wyjazd na Bali, ile czasu musiałaś oszczędzać, co Cię przykrego spotkało w trakcie wakacji? Napisz to, aby inni nie popełnili podobnych błędów.
Masz super ciało? Wstawiasz prawie codziennie jego zdjęcia? Super! Motywujesz innych, ale pokazuj równie często pot, łzy i chwile słabości z czekoladą i chipsami przed netflixem, no chyba że jesteś robotem 🙂

Puenta wynikająca z tego wpisu jest taka, żebyś nie zatruwał/a się cudzym, sztucznym szczęściem i bogactwem przeżyć. Masz jedno życie i tyle dobrego wokół siebie! Doceniaj to każdego dnia, bądź wdzięczny/a za dach nad głową, ciepłe łóżko, jedzenie na talerzu, garstkę wygodnych ubrań, za jednego przyjaciela. Chciej jeszcze więcej, rozwijaj się cały czas, ale w swoim tempie, w tym co Ciebie interesuje, nie patrząc na innych i nie porównując się do nich, nie zazdroszcząc nikomu.

Masz swoje życie, swoje szczęście, swoje prośby, swoje przeznaczenie i tylko Ty jesteś za to wszystko odpowiedzialny. Kieruj się tym, co Ci w duszy gra i co serce pragnie, nie patrząc do tyłu ani na boki, gdzie inni będą chcieli Cię na to pobocze wciągnąć. Do dzieła i powodzenia! 🙂



Komentarze

  1. Piękny wpis i bardzo ładne zdjęcia 😍
    Oglądając zdjęcia na Instagramie, rzeczywiście bardzo łatwo złapać doła- dużo osób przedstawia tam swoje życie, wyglądające na idealne...
    Wogule odnoszę wrażenie, że coraz więcej osób stawia nade wszystko pieniądze i rzeczy materialne
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie. Żałuję czasem, że dorastałam/dorastam akurat w tym okresie świata przez to.

      Usuń
  2. Super wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Spodobała mi się bluza :D
    Zawsze trzeba być wdzięcznym za to co się posiada :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mądrze napisane masz rację, ale warto cieszyć się tym co się ma ja jestem wdzięczna za wszystko co mam i codziennie to doceniam , świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem mam wrażenie, że social media kradną nam prawdziwe życie, a przecież czas spędzony z bliskimi jest o wiele cenniejszy niż bezsensowne przeglądanie instagrama czy fb.
    Bardzo mądry wpis i fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że też tak myślisz. Każdy ma chyba tego świadomość, ale media oddalają ich niestety od tego:/ dziękuję bardzo!

      Usuń
  6. Cenie sobie blogosferę, za to, że pojawiają się tutaj tak wartościowe osoby, jak Ty. Przybijam Ci mocną piątkę i liczę na to, że ten post trafi do WSZYSTKICH, którzy uważają, że mają zaprogramowane życie. Ci którzy mają to życie udawane, a wszystko jest sztuczne.

    Może dlatego ciężko jest się wybić na instagramie? Ja mam konto tam od x czasu i co prawda przechodziłam rewolucję z 10 razy, ale nadal idę na jakość, nie na ilość. I od dłuższego czasu sobie powtarzam, że jeśli będę miała zasięgi - super, ale jeśli sie nie zwiększą - trudno. Ciesze się z tej garstki ludzi, którzy już są i którzy będą, a jak ktoś zechce to zostanie :)

    Ale miałam tez mega dziwną sytuację, gdzie kobieta mnie zaobserwowała, skomentowała zdjęcie i wydawała się sympatyczna. Po czym odwiedziłam jej konto, odwdzięczyłam się jej obecnością (ale nie zaobserwowałam, po prostu tworzyła coś nie w moim klimacie) i dała unfollow. Zapytałam, dlaczego, a ona mi na to, że jest jej wstyd, ale ona zbiera obserwujących i się obraża jak ona obserwuje a ktoś tego nie odwzajemni :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana za miłe słowa! 💓
      Ooo hahah, też miałam takie przypadki, że zaczęli obserwować a potem przestali, domyśliłam się, że o to im chodzi. Fajnie, że się chociaż przyznała szczerze! :D
      Trzeba walczyć o autentyczność w sieci, tak jak Ty - nic na siłę :)

      Usuń
  7. świetna bluza :) tło rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się w 100%. Czytałam ostatnio słowa Nicka Vujicica, który nie ma rąk, ani nóg i poucza, aby skupiac się na tym co masz, a nie na tym czego nie masz. Ludzie będą wtedy szczęśliwsi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Dziekuję za taki wartościowy post:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie napisane. Dzisiaj wszyscy chcą być tacy, jak celebryci. Sprzedając siebie w social mediach i kreując się na kogoś, kim się nie jest. Dokąd do wszystko prowadzi...

    Piękne zdjęcia Kochana. I bardzo mądre słowa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oceniając swój standard życia przez pryzmat mediów społecznościowych można popaść w depresję, trzeba brać na to wszystko poprawkę i wyznaczyć sobie własną drogę życia, skupiać się na tym, co nam daje szczęście, a niekoniecznie tym, co wypadałoby osiągnąć bo wszyscy tego chcą.

    OdpowiedzUsuń
  12. great look for amazing photos! :)
    Hi, would you like to follow each other?
    https://www.fiftyshadesfashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. No niestety, święta racja - ludzie idą na ilość, a nie jakość.
    Bardzo dobrze to wszystko ujelas :).

    OdpowiedzUsuń
  14. póki co, trwam w postanowionych sobie celach :D więc do przodu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz