MODNE DAMSKIE FRYZURY 2020


Wraz z rozpoczynającym się rokiem oczywiście wielu z nas jest ciekawych nowych trendów. Nie tylko modowych czy makijażowych, ale również chcemy być "na czasie", jeśli chodzi o fryzury. 
Myślę, że jest to dobra wiadomość dla wszystkich porannych leniuszków, którym nie chce się marnować czasu na układanie i długie czesanie włosów, ale jednocześnie chcą wyglądać modnie i najzwyczajniej w świecie ładnie.
Uwaga, w tym sezonie wygrały krótkie, messy włosy! Czyli takie, jakie ja osobiście mam całe życie:)
Kolor nie jest ważny, chociaż drobne refleksy na pewno będą się korzystnie prezentować i rozpromieniać całą twarz. 
Im krócej, tym lepiej. Oczywiście nie przesadzajmy. Nie każdy będzie dobrze wyglądał w króciutkich włosach "na chłopaka". Jednak do ramion albo lekko dłuższe powinny każdemu pasować. 
Nie patrzmy tylko na modę, ale na to, że jeżeli mamy naprawdę długie włosy i zastanawiamy się nad tak olbrzymią zmianą - nie wahajmy się. Możemy przekazać włosy na fundację zajmującą się tworzeniem peruk dla osób z nowotworami. A włosy tylko będą nam wdzięczne za takie odżywienie i lekkość.
A co to jest to "messy hair"? Otóż aktualnie górują w świecie mody włosy roztrzepane, nieuczesane, potargane, którą żyją własnym życiem - czyli bolączka wielu z nas, które naturalnie takie włosy właśnie posiadają. 
Oczywiście mimo wszystko, należy pamiętać o higienie i odpowiednim dbaniu o włosy, czesaniu ich, myciu, olejowaniu itp. Messy hair mają sprawiać wrażenie nieuczesanych, potarganych, ale zadbanych i zdrowych włosów! 
 Spinki powoli odchodzą w kąt, jednak warto je czasem gdzieś za uchem wpleść. 
Rok 2020 wciąż jest rokiem, w którym naturalność jest na topie. Stylizacje jak i fryzury powinny być bez przepychu, estetyczne i łagodne, nierzucające się za bardzo w oczy. 

Mam nadzieję, że trochę Was zainspirowałam. Oczywiście nikt nie musi gonić za modą. Ja osobiście chodzę swoimi ścieżkami w każdym aspekcie, ale śledzę dość mocno trendy i to, co mi wpadnie w oko staram się wprowadzić do mojego życia. Post jest skierowany bardziej dla ciekawych zbliżających się trendów oraz tych, którzy zawsze chcą być "na modzie" ;)

















Komentarze

  1. Niee, krótkie włosy nie są dla mnie. Fryzury świetne, ale ja w takich wyglądałabym jak mops :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w styczniu musze isc w końcu do fryzjera. Krótkie włosy sa fajne ale mi strasznie szybko rosną i zaraz sa znow długie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te z dłuższymi falami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś krótkie włosy ale nie czułam się w nich sobą. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niedawno wlaśnie podcięłam :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, ale większość z tych cięć nie jest dla mnie. Mam bardzo gęste i w dodatku kręcone włosy i to sprawia, iż w większości z nich wyglądałabym tragicznie :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow same dobre wieści - dla mnie przynajmniej 😉
    Cóż sama jestem posiadaczką "messy hair " 🙂
    Większość z tych fryzur baaaardzo mi się podoba 💕
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się takie włosy u innych, ale mi nie bardzo pasują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I really like that kind of hairstyles.
    -Geeky Freaky.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem nudna i monotonna, zawsze mam długie ciemnobrązowe włosy, proste :))
    Ale mam ochotę podciąć je do ramion, taka długość pięknie się prezentuje, bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zdecydowanie wolę długie włosy od krótkich, ale takie propozycje są bardzo fajne :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Love a shorter hairstyle. It looks so cool, edgy!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wolę u siebie trochę dłuższe choc niektóre z tych fryzurek do mnie bardzo przemawiają :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne propozycje <3 ! zapraszam również do mnie https://sweeetdreamsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka propozycji mi się spodobało :) Ja też nie gonię za trendami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kobietom ładnie jest w bobach... ale kt oto potem ułoży ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz