ULUBIEŃCY - PIELĘGNACJA


Dziś wyjątkowo wpis typowo pielęgnacyjny. Nie jestem ekspertem w tych sprawach i raczej używam mało kosmetyków. Poza tym też z reguły rzadko je zmieniam, bo wiem z doświadczenia, że moja skóra nie lubi zmian, zwłaszcza na twarzy. Zamiast eksperymentować z coraz to nowymi kremami, wolę zostać przy tych, które wiem, że bardzo dobrze działają i są spójne z moją cerą i problemami z nią związanymi.
1. Organique jest akurat taką firmą, która mimo swojego naturalnego i przede wszystkim organicznego składu ma niesamowity zapach, no i najważniejsze - działanie.
Cenowo jest dość drogo, ale myślę, że adekwatnie do jakości.
Dużo na temat powyższego balsamu do ciała nie da się powiedzieć - z wszystkim, co jest napisane z tyłu na ulotce jest prawdą w tym przypadku.
Zapach utrzymuje się naprawdę długo, nawet jak nałożycie niewielką ilość na skórę.
MOJA OCENA: 9/10
DLA JAKIEJ SKÓRY: każdej, zwłaszcza suchej


 2. O tym kremie z tej samej firmy mogę powiedzieć to samo. Zapach jest przecudny. Skóra nigdy nie staje się przesuszona mimo codziennej walki z makijażem, zanieczyszczeniami powietrza, słońcem lub mrozem. Lepiej jest go rzeczywiście nakładać na noc, ponieważ pod makijażem może się "zwarstwiać".
MOJA OCENA: 8/10
DLA JAKIEJ SKÓRY: każdej


2. Ten kosmetyk wzięłam na wypróbowanie. Jest według mnie neutralny. Zapach nie jest zły, ale też nie czuć go za bardzo. Jeśli chodzi o ujędrnianie i nawilżanie to z pewnością w jakimś stopniu się sprawdza, zwłaszcza jeśli chodzi o to drugie.
Jedyny minus, jaki zauważyłam to taki, że wydaję mi się, iż przez ten produkt na moim dekolcie pojawiają się mniejsze wypryski. Gdy przestaję go stosować na kilka dni, automatycznie znikają; a gdy znów zaczynam - ponownie powracają.
MOJA OCENA: 6/10
DLA JAKIEJ SKÓRY: odwodnionej, suchej; dla wrażliwej raczej NIE!


4. Jeśli chodzi o oczyszczanie mojej twarzy, to moja skóra jest bardzo wymagająca i najlepiej się komponuje z jak najbardziej naturalnymi produktami.
Ten żel z pewnością bardzo dobrze oczyszcza skórę (w drugiej fazie oczyszczania twarzy tonikiem, płat kosmetyczny nie jest już prawie w ogóle brudny). Dodatkowo ma piękny zapach, chociaż nie tak trwały jak kosmetyki z firmy organique. Czuję lekkie ściągnięcie, jeśli nie nałożę po umyciu nim żadnego kremu, jednak jak na produkt oczyszczający nie jest to uczucie aż tak intensywne. Polecam ten produkt na pewno osobom z wrażliwą i suchą cerą, czyli taką, jaką ja mam.
MOJA OCENA: 8/10
DLA JAKIEJ SKÓRY: suchej i wrażliwej, popękanej


5. Ostatnim produktem będzie olejek kokosowy do ciała i włosów. Można go używać tak naprawdę, gdzie się tylko chce. Ma niebiański zapach. Jeśli chodzi o działanie, to używam go głównie jako maska na noc na włosy bądź po umyciu na mokre końcówki, i rzeczywiście widzę różnice w ich wyglądzie. Są bardziej miękkie, błyszczące i lepiej się rozczesują.
Jeśli chodzi o działanie na twarz to również regularnie go stosuję i jest to już moje 3 opakowanie. Właściwie ten olejek cały rok się nadaje do użytku, ponieważ nasza skóra jest wiecznie narażona na różne czynniki zewnętrzne, które powodują suchość, zmęczenie i osłabienie. Dlatego lubię sobie ten produkt nałożyć codziennie przed snem, czy w lato po całym dniu opalania i wystawiania naszej twarzy na słońce, czy w zimę po spacerze w minusowej temperaturze.
MOJA OCENA: 9/10
DLA JAKIEJ SKÓRY: każdej, głównie suchej i wrażliwej

To wszystkie produkty do pielęgnacji, jakie używałam i niektóre wciąż używam w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Mam nadzieję, że o niektórych pierwszy raz słyszycie i mogliście się dowiedzieć, czy są według mnie godne polecenia, czy może lepiej postawić na coś innego.
Napiszcie w komentarzach, jakie Wy regularnie stosujecie produkty do pielęgnacji swojego ciała :)

Komentarze

  1. I love body butters for this time of year! Makes the skin extra soft.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest bardzo dużo kremow, jestem fanką i nie zasne jak nie nakremuje buzi i nóg :D Teraz bardzo przypadły mi do gustu z firmy Bielenda, myśle, że kiedyś sama napisze o nich podobny post jak Twoj. https://klaudia-kowalczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnych z tych produktów, ale niektóre chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I follow you on gfc #500 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, nie miałam żadnego z podanych produktów ale bardzo miło było mi o nich poczytać, ponieważ uwielbiam temat pielęgnacji, chodź nie jestem w tej dziedzinie ekspertem, to lubię się dowiadywać i uczyć w tym temacie :) Stawiam na pielęgnację duży nacisk, na stałe wprowadziłam ją do mojej codziennej rutyny dlatego bardzo chętnie poznam wysoko oceniane produkty :) Wspaniała recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyny produkt, jaki miałam, to ten (krem?) do dekoltu. Bardzo podobał mi sie jego zapach, ale niestety nie jestem w stanie stwierdzic, czy jakoś działał. To pewnei wynika jedynie z tego, że nie przykładałam do tego zbytniej uwagi;)

    https://www.youtube.com/watch?v=5HOr12-tWZM

    Zapraszam do mnie! od dawna o tym marzyłam i nadszedł czas, kiedy się odważyłam coś nagrać. Wszystko bardzo średnie ale z biegiem czasu mam nadzieję, że będzie lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great review and the products look amazing!
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. Love the first products. It seems to be good ♥ ☁

    Would you like to follow each other? Lemme know ☂

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  10. I follow you on gfc # 502 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam jedynie produkt z Garniera reszta rzeczy to dla mnie nowość ale kokos brzmi ciekawie!
    Mój blog i instagram!
    by-tala.blogspot.com
    prawdziwa_natalka

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten olej kokosowy -fenomenalny 😍
    Jeśli chodzi o Garniera-ich balsamy do ciała lubię, ale jeśli chodzi o kosmetyki do pielęgnacji twarzy, to dla mnie tragedia
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz