ŻYCIE STUDENTKI



Pewnie już Wam wspominałam, że tego roku stałam się studentką. Jako że minęły już ponad 2 tygodnie od rozpoczęcia roku akademickiego, mogę coś więcej Wam i przede wszystkim sobie powiedzieć o tych studiach.

Mianowicie, jestem na kierunku turystyka i rekreacja ze specjalnością odnowa biologiczna z elementami fizjoterapii.
Jako, że chcę się głównie kształcić w kierunku fizjoterapii, zamierzam niedługo zainteresować się kursami, które pomaga dobrać moja uczelnia.
Nie mam pojęcia, co przyniesie mi przyszłość i czy rzeczywiście uda mi się nazwać samą siebie fizjoterapeutą, jednak trzymam za siebie kciuki i za całą resztę studentów, aby uczyli się i robili to, co im się podoba i co sprawia im rzeczywiście radość, aby potem czuli miłość do swojego zawodu.
Idąc na swój kierunek byłam bardzo sceptycznie nastawiona (chociaż żaden inny mi również nie pasował na żadnym najbliższym uniwersytecie - jestem wybredna, wiem), ale prócz dwóch zajęć, okazało się to wszystko naprawdę ciekawe i z pewnością mogą mi się przydać dotychczas zdobyte informacje w mojej przyszłości.
Mój plan studiów też jest bardzo korzystny, jeżeli ktoś pracuje. Jestem na studiach dziennych, choć trwają one 2-3 razy w tygodniu. Także spokojnie w dni wolne chodzę do pracy i mam też czas na rozwijanie swoich pasji oraz na obowiązki domowe, czy nawet czas dla siebie.
Co prawda uczelnia narzuca spore tempo, jeśli chodzi o omawiane kwestie, prezentacje itp., ale coś za coś. Mi taki harmonogram jak najbardziej odpowiada.
Gdy tylko znowu zrobi się chłodniej, zamierzam zacząć chodzić na basen. Póki co wróciłam na bieżnię i zakupiłam opaskę sportową, żeby cały czas polepszać swoje wyniki sportowe i je kontrolować właśnie poprzez taki zegareczek. Swoją drogą, chyba kiedyś będę musiała Wam o nim tutaj konkretnie napisać, bo za taką cenę jest naprawdę godny polecenia!
Zabieram się też do zamówienia kilku książek o rozwoju osobistym. Myślałam, żeby potem je tutaj zrecenzować, o ile będą warte tej recenzji oczywiście. Jednak z tego, co czytałam są świetne i bardzo motywujące, a tego chyba potrzeba wszystkim na te dwie najbliższe pory roku.
Wiem, że wiele z Was tutaj również zaczęło w tym roku swój pierwszy rok studiów. Jestem ciekawa Waszej reakcji na nie i na jakim w ogóle jesteście kierunku. Piszcie w komentarzach, a ja wysyłam Wam dużo słońca w te chłodne, jesienne dni :)

Komentarze

  1. Super fotki. życzę powodzenia na studiach. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również rozpoczęłam studia, u mnie to wygląda bardzo intensywnie, ale tak, jak ty, dzielę studia i pracę. Piękne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Loved the photos the place is amazing! <3

    pimentamaisdoce.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  4. Również w tym roku zaczęłam studia, we Wrocławiu. Jest ciężko niestety i nowe miasto, więc mega wyzwanie. Zwłaszcza, że pochodzę z małej wioski oddalonej o 7godzin jazdy od Wrocławia. :( Zobaczymy, co czas pokaże, ale miejmy nadzieję, że będzie dobrze :D Cieszę się, że studia ostatecznie przypadły Ci do gustu;) Dawaj znać na bieżąco co u Ciebie, chętnie będę czytała;)

    https://annilevee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę jeszcze więcej powodzenia, bo masz zdecydowanie trudniej! :)

      Usuń
  5. Super, że udało ci się tak dostosować plan, żeby starczyło czasu na wszystko, co cię interesuje. Praca to też ważna kwestia, bo zawsze fajnie jak co miesiąc wpadnie trochę grosza do kieszeni :D Odnośnie opaski to obstawiam mi Banda od xiaomi. Sam korzystam i bardzo sobie chwalę, u mnie jest to akurat wersja 3, ale niedlugo chyba przerzucę się na nowszą.

    Jeżeli interesuje cię rozwój osobisty zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia- pamiętam swoje początki na studiach, bardzo miło je wspominam - życzę Ci wszystkiego dobrego na tym nowym etapie życia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na studiach! Ja aktualnie jestem na drugim roku dietetyki ;) W ogóle zainspirowałaś mnie żeby rozejrzeć się za jakimiś książkami o rozwoju osobistym!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę :). Musimy się rozwijać, jeśli chcemy do czegoś w życiu dojść!

      Usuń
  8. Dobrze, że jest dobrze i niech tak pozostanie jak najdłużej. Pozdrawiam i życzę powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy ierunek wybrałaś :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dopiero zaczynam liceum, ale, szczerze mówiąc, nie mogę się już doczekać studiów!
    Śliczne, cieplutkie zdjęcia.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no kochana bardzo ciekawy kierunek! <3
    Też, w tym roku rozpoczęłam swoją przygodę ze studiami; jak na razie jestem bardzo zadowolona, czuję, że wybrałam odpowiedni kierunek.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w przyszłym roku kończę licencjat i dopiero teraz czuję, jak studia szybko mijają. W liceum wydawał mi się, że czas pędzi, ale na studiach jest jeszcze szybszy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia na studiach! To świetnie, że jak na razie ci się podoba i się rozwijasz :)
    Zdjęcia śliczne, przypominają jeszcze wakacje ♥

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia na studiach!
    A zdjęcia cudowne <3
    https://sylla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje! Ja już kilka lat po studiach ale studia to byl najlepszy czas w moim życiu choć nie raz bywało bardzo cieżko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz