WARSAW



Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić krótką relacją z mojego już czwartego pobytu w Warszawie. 
Ciągnie mnie do tego miasta bardzo i pewnie dlatego też tak często lubię tu przyjeżdżać. 
Mimo to, wydaję mi się, że chociaż często gubię orientację w terenie w stolicy, to i tak czuję się tam jak w drugim domu. Już z moim chłopakiem mamy nawet swoje ulubione knajpy.
Mam cichą nadzieję, że kiedyś uda mi się posmakować prawdziwego życia w tym mieście, bo mimo, że jest drogie utrzymanie tam, to też o wiele więcej możliwości daje w spełnianiu swoich celów i marzeń. No i ten klimat na bulwarach wiślanych wieczorem, oh! Łapcie kilka zdjęć, resztę dodam później w sesjach, a Wy korzystajcie z ostatnich chwil gorącego lata. No chyba, że też zaczynacie dopiero w październiku studia tak jak ja :).




\\











Komentarze

  1. Bardzo ładnie razem wyglądacie :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja niestety jeszcze roczek, bo technikum <3 I wakacje się kończą za 2 dni ;(
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam Warszawę:) Zdjęcia mega fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem dość często tam a też ciągle się gubię haha
    Ale bulwary to skarb Warszawy :)

    https://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja planuję jechać do Warszawy, ale nie mam kiedy.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piekne zdjecia! pozdrawiam kochana :))
    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja juz wakacji niestety nie mam bo studia juz skoczyłam. Bardzo ładne zdjęcia. Ja w Wawce byłam ostatnio w maju :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz