ZMIANY

Heeii! Trochę mnie nie było, ale przyznam, że przez ostatnie 2 tygodnie miałam naprawdę dużo na głowie. Oprócz prawie codziennych sprawdzianów, postanowiłam rozpocząć kurs prawa jazdy i zanim go zaczęłam, musiałam pozałatwiać różne rzeczy. Zajęło mi to trochę czasu, ale teraz mogę powiedzieć, że już po wszystkim, co tak zabierało mi czas. Tak więc wracam z dwojoną siłą po świętach, m.in. przez to, że tyle zjadłam i powinnam mieć energię na najbliższe dwa tygodnie, gdybym się przez nie głodowała.
No ale jak zwykle, święta mijają bardzo szybko, zwłaszcza te Wielkanocne. Mam nadzieję, że spędziliście je fajnie, wypoczęliście, najedliście się i naładowaliście baterie tak, aby starczyły do majówki!
Niedawno co, zaczęła się wiosna, a wraz z nią mam taką tradycję, że muszą być jakieś zmiany. Zazwyczaj wprowadzam je wszędzie: w pokoju, w wyglądzie, w zachowaniu, w ubraniach.
Rok temu jakoś ominęło mnie to wszystko i skutkowało to tym, że nie czułam się za dobrze ze sobą. 
Dobrze jest wprowadzać w swoje życie zmiany, mniejsze bądź większe, ponieważ to, co nowe uczy nas czegoś nowego, a człowiek podświadomie uwielbia nowe rzeczy. Oczywiście nic na siłę, ale jeśli czujecie, że czegoś Wam brakuje w życiu, to może warto pomyśleć nad ogólnymi zmianami? Rzecz jasna zawsze na dobre :)
Powodzenia!












jeans - new yorker || shirt - new yorker || quilted jacket - campus || bag - gamiss

Komentarze

  1. Witam cię bardzo serdecznie W ten chłodny kwietniowy dzień to prawda szczera prawda warto wprowadzić zmiany większe bądź mniejsze nieważne jakie ale grunt to iść do przodu i doceniać to co nas otacza i cieszyć się z najmniejszej rzeczy którą możemy doświadczyć pozdrawiam cię bardzo serdecznie Życzę przyjemnego dnia oraz mnóstwa kreatywności w tworzeniu modowych stylizacji


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz! Czasami nei na wszysto starcza nam czasu, to zrozumiałe :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prosta stylizacja:) Życzę powodzenia w robieniu prawka:D

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz. :) Życzę powodzenia z prawkiem. :) Masz bardzo dobre podejście do życia mądra kobieto. Tak trzymać. Przesyłam duże uściski i ogólnie życzę, co najlepsze. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz 😍
    W zeszłym roku ja też nie za bardzo poczułam wiosnę ale to chyba dlatego że jej nie było -od razu po mrozach były upały a w tym roku mamy wiosnę 😉
    Trzymam kciuki za prawo jazdy😚
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, warto wprowadzać zmiany. Ja jestem w trakcie tworzenia mojej listy zmian :D
    Powodzenia z prawkiem.
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko się nie zgodzić, że ludzie potrzebują i lubią zmiany. Trzymam kciuki, żebyś zdała prawo jazdy i życzę miłej soboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz <3 Powodzenia w zdaniu prawka! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  9. I like your advice and the also like look of your outfit of the day. The shirt and blue denim jeans from New Yorker look great together and you look fabulous wearing them with the quilted jacket.

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/2017/10/lingerie-review-of-full-brief-panties.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz