LEKKA I BEZGLUTENOWA CARBONARA Z JOGURTEM GRECKIM


PORCJA DLA 4 OSÓB

SKŁADNIKI:

- 1 opakowanie makaronu bezglutenowego
- ok. 200 g szynki chudej z kurczaka (spójrzcie, aby miała jak najwięcej procent mięsa w składzie)
- 1 mała cebula biała lub czerwona
- ząbek czosnku
- 1/2 jogurtu greckiego

SOS:
- 3 żółtka jaj
- 1/2 jogurtu greckiego
- 1 ser mozzarella
- sól, pieprz


SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

Makaron wrzucić do lekko gotującej się, posolonej wody, z dodatkiem oleju, ponieważ ten makaron wyjątkowo bardzo klei się ze sobą. Gotować ok. 10/15 minut.
Na patelni podsmażyć pokrojoną cebulę z szynką. Pod koniec wrzucić starty/wyciśnięty czosnek.
Zmniejszyć ogień i dodać resztę jogurtu greckiego, który nam został. Chwilę pomieszać i dodać wcześniej wymieszane ze sobą składniki do sosu (żółtka muszą być dobrze zblendowane!).
Zwiększając ogień, cały czas mieszać, aż do uzyskania gęstej konsystencji. 
Następnie do sosu dodać odcedzony makaron i wymieszać. 
Smacznego! Smakuje jak prawdziwa, tłusta carbonara! :)








Komentarze

  1. A ja jestem taka głodna teraz! Wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią spróbuję przepisu!

    https://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat jestem mega głodna, kuuurczę, haha :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co kojarzę, podobny przepis robiła Alexxis Ola :) Jednak to nie dla mnie. Obserwuję :)
    Buziaki ! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to smakowicie wyglada!
    Nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Banalne a takie super!
    Koniecznie muszę spróbować ;)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie jadłam makaronu z tym sosem. Muszę wypróbować! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda na prawdę fajnie :D

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż się głodna zrobiłam ;) Muszę wypróbować.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za przepis. Szukałem czegoś takiego
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam makarony, ale raz jadłam właśnie jakiś taki z tych "zdrowych" chyba nawet bezglutenowy. Był okropny. Jeśli ktoś lubi taką dietę to jak najbardziej, każdy ma swoje życie i swoje wybory. Dla mnie to odpada.
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zapewniam, że ten smakuję niemalże tak jak ten normalny i najtłustszy :D

      Usuń
  12. Z chęcią skorzystam z przepisu! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz