MIX PHOTOS luty&marzec




Dawno już nie było żadnego mixu zdjęć z mojego codziennego życia. Mam jednak zamiar wstawiać je co ok. 2 miesiące, ale wolę bardziej się skupić na zdjęciach z aparatu, ponieważ mają oczywiście lepszą jakość. 
Nie mogę uwierzyć, że jest już marzec i zaraz zacznie się kalendarzowa wiosna, bo niestety za oknem ciągle pada, a w przyszły weekend ma znów spaść śnieg. 
Za moment święta Wielkanocne, a wydaję mi się, że miesiąc temu było Boże Narodzenie. Czasem myślę, że stoję w miejscu, a cały świat biegnie do przodu, choć dużo osób mi mówi, że to ja właśnie "biegam". 
Ale czy jak wiem, czy to źle. Nie zdaję sobie sprawy z tego, jak szybko leci czas, spełniam swoje cele tak szybko, jak tylko potrafię i chyba cieszę się chwilą, chociaż przytłacza mnie myśl, że za sekundkę kończę drugą klasę liceum i zostanie mi ostatni rok nauki w moim życiu. No i zarazem najdłuższe wakacje w moim życiu haha!
Mam nadzieję, że Wam trochę wolniej leci czas, a jak tak szybko jak mi, to dobrze, ponieważ to znaczy, że cały czas jesteście czymś zajęci, oby Waszą pasją, która kiedyś Wam bardzo zaowocuje, i tego Wam życzę z całego serca:)



Komentarze

  1. ooo, super, że spełniasz swoje cele! :D też jestem w drugiej klasie liceum. Z jednej strony szkoda, że kończę moją szkolną edukację, z drugiej strony jednak bardzo się cieszę, bo zdecydowanie liceum nie jest najlepszym okresem w moim życiu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas tak szybko leci.. już w czerwcu czekają mnie egzaminy zawodowe.. :O
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy mix:D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te najdłuższe wakacje jak to mówią wcale nie wyglądają tak wspaniale, nie chcąc straszyć, ale jestem na osttanim roku z pracą dyplomową, przed maturą, przed egzaminami i obroną, a potem... Potem trzeba robic coś dalej ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jak zaczynałam trzecią klasę liceum, przygotowania do matury, rozmyślanie o studiach, piękne czasy:) Pozdrawiam i buziaki przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny mix😍
    To prawda czas biegnie baaaardzo szybko☺
    U mnie już pojawil się śnieg😟
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega:)

    http://start-afire.blogspot.com/2018/03/praca-nad-soba-czyli-10-daily-goals.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Very cool babe..
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam mixy zdjęć. Super fotki ;)

    Dollka z bloga: im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Liceum było najfajniejszym okresem w życiu, jak dla mnie:)) BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Your photos are wonderful! You and your friends all look like you are very happy, were having fun, and I love all the the selfie photos with the mirrors. You and your friends all look very happy and fashionable.
    Yes, time does fly by fast. Best wishes for a happy Easter!

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/2017/10/lingerie-review-of-full-brief-panties.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że to bardzo ciekawy pomysł żeby dodawać takie zdjęcia. Można mieć niezła pamiątkę później w postaci takich postów. Co do Wielkanocy to eh.. sama się łapie na tym, że mam wrażenie że dopiero był Boże Narodzenie. jak ten czas szybko leci...
    ● http://malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega fajny mix, uwielbiam takie ogladac! Bardzo dobrze, że cieszysz sie chwilą i spełniasz cele ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne fotki. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz