DZIEŃ KOBIET


Niby jak każdy inny, ale jednak wszędzie widać na świecie, że kobiety są ósmego marca szczególnie obdarowywane przez swoich chłopaków, mężów, ojców czy nawet kolegów. 
W tym dniu powinnyśmy skupić się zwłaszcza na sobie, na swoich potrzebach, pozwolić sobie na coś więcej niż zwykle. 
Nasz układ nerwowy czy ogólnie mówiąc mózg jest dużo bardziej "rozgałęziony" niż męski. Nie, nie oznacza to, że chłopacy są głupsi, ale że my - dziewczyny z natury bardziej się wszystkim przejmujemy, analizujemy i myślimy. Po prostu mamy dużo więcej (niezbyt ważnych) rzeczy na głowie od facetów. 
Skoro już jest okazja do świętowania naszej płci, to spójrzmy na siebie w lustro i powiedzmy "Jestem piękna". Zróbcie sobie spowiedź same przed sobą. Wiadomo, każdy ma wady i zalety, więc zacznijcie od wad i pomyślcie jak można się poprawić. Potem dla osłody poszukajcie w sobie zalet. Jestem pewna, że gdy dłużej nad tym pomyślicie (bo w końcu mamy do tego skłonności), to znajdziecie dużo więcej zalet niż wad w sobie. Jednak najważniejsze jest to, że mimo tych złych stron, które u siebie widzimy, potrafimy takie się zaakceptować. Zmiana swojego wyglądu czy charakteru jest przeważnie długotrwałym procesem, więc spróbuj jednocześnie akceptować się taką, jaką jesteś dokładnie w tej chwili, a późniejsza zmiana siebie zrobi na Tobie jeszcze większą satysfakcję.


CYTATY:

Wolter: "Kobieta umie dochować tajemnicy. Tajemnicy swojego wieku.

Mahomet: "Cały świat i wszystko na nim jest piękne, ale najpiękniejsza jest kochająca kobiet."

Heinrich Heine: "Kto pierwszy nazwał kobietę różą, był poetą. Kto to powtórzył, był tylko komplemenciarzem."
Gabriela Zapolska: "Każda kobieta to fortepian – tylko trzeba umieć grać."

Nancy Reagan: "Kobieta jest jak herbata w torebce: z jej mocy można zdać sobie sprawę tylko w gorącej wodzie."

"Kobieta jest jak kwiat:
Jeśli o nią dbasz - rozkwita,
Jeśli ją zaniedbujesz - więdnie."



Komentarze

  1. Dobry post. Przyznam szczerze, że uważam iż to święto jest fajne ale mimo wszystko mężczyźni powinni starać się o swoje kobiety każdego dnia a nie tylko od święta. :)
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jakoś mam neutralne podejście do tego święta i nie świętuje go :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post, your blog is perfect :)
    If you want you can follow my blog I will follow back

    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia!:D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurtka, a zdjęcia super, podobają mi się te widoczki :)
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne cytaty! <3 I super zdjęcia, świetne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne fotki! stylizacja jest wprost obledna!

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello,
    i'm new follower of your nice blog, can you follow mine on my blog? follow 4 follow?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki dzień dla siebie w dzień kobit to bardzo fajny pomysł
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Co jest w tym najpiękniejsze? Jeśli kobieta zdaje sobie sprawę, że jest tym kwiatem i jeśli sama potrafi siebie pielęgnować. Moim zdaniem nie można wiecznie mówić, że mężczyzna powinien to robić. To tylko dopełnienie :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie, powinniśmy zaakceptować właśnie swoje wady, to jeden z czynników który nas w pewnym stopniu kształtuje. Piękny wygląd bloga, obserwuję:)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam średnio lubię dzień kobiet, ale to miłe że mamy swoje święto :) bardziej cieszy mnie jeden prezent bez okazji niż taki którego się spodziewam. :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia i bardzo mądry tekst! A cytat Zapolskiej jakoś szczególnie przypadł mi do gustu :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post :) Trzeba siebie akceptować, żeby w jakimś stopniu być szczęśliwym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż zachciało mi się jechać nad morze
    Jak patrze na te zdjęcia <3

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz