CLOTHES FROM ZAFUL




Niedawno odebrałam paczkę, w której znajdowały się ubrania zamówione przeze mnie z Zaful.
Już wcześniej pisałam o tym sklepie, więc możecie powrócić do jednego z poprzednich postów. 
Podtrzymuję wciąż moją opinię na temat tego sklepu. Ubrania są w bardzo dobrej jakości, wygodne i w przystępnej cenie. Jedyne co mogę poprawić, zmieniając moje zdanie, to to, żeby jednak nie patrzeć na to, że jest to chiński sklep i ciuszki mogą być mniejsze. W moim przypadku było zupełnie odwrotnie, a mianowicie wybrałam moją rozmiarówkę, a poniższe rzeczy są ciut za duże dla mnie. Następnym razem wzięłabym po prostu o rozmiar mniejsze:).

Jutro nareszcie piątek. Był to dla mnie dość ciężki tydzień, ale przywykłam już do nich, bo wiem, że nic na to nie poradzę. Obowiązki same się nie zrobią hah. Czasem tylko ponoszą mnie nerwy, gdy w weekend zamiast wypoczywać lub wyjść gdzieś ze znajomymi bez stresu, myślę o poniedziałkowym sprawdzianie z matematyki. Mam nadzieję, że u Was jest chociaż trochę lepiej haha.
 Nie mogę doczekać się wakacji, a zwłaszcza takiej pogody. Zima nas w tym roku rozpieszcza (z lekkim opóźnieniem, bo w końcu marzec już). Nie przeszkadza mi taka ilość śniegu za bardzo, bo przynajmniej cudownie to wygląda, no i dzieci mają ubaw, ale kto nie tęskni za letnim słońcem? :)




   
                 white shorts and top - zaful                                                    costume - zaful

Komentarze

  1. Super ciuchy, lubie Zaful :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kombinezon jest uroczy ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na szczęście szkoła się jeszcze dobrze nie zaczęła, więc również obowiązki siedzą cichutko gdzieś w kąciku :D Kombinezon wygląda świetnie na Tobie ^^

    Obserwuję i zapraszam anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne kombinezony! Nie mogę doczekać się lata :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. So lovely and nice outfits, u look fantastic! Great review.
    Enjoy in weekend! New post is on my blog! ♥
    Visit me, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kombinezony, potrafię przechodzić w nich calutkie lato <3
    Obserwuję i zapraszam również do mnie
    http://mplazewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wakacyjne, aż zatęskniłam za latem
    Zapraszam
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny kombinezon! Już chcę lato! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne kombinezony!
    jedna z moich najbardziej ulubionych części garderoby latem!
    Obserwuję :) Zapraszam do mnie :)
    https://natalie-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rzeczy. Ja o sklepie Zaful również słyszałam dużo dobrych opinii.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaful is my favorite website.
    Your haul is so beautiful, and you looks amazing!

    Have a nice weekend, dear :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kombinezon jest genialny, tylko niestety trzeba jeszcze poczekać z nim do cieplejszych dni.
    Bardzo lubie Zaful.
    Mój blog - joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahhh, zdecydowanie mogę powiedzieć, że powoli rozmyślam o lecie! <3
    Fajny komplecik zamówiłaś.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne rzeczy najbardziej spodobał mi się ten niebiesko-biały kombinezon.

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA <3
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju jakie śliczne rzeczy! zawsze podobały mi się ciuszki z zaful ale zawsze myślałam że jakość może być słaba! ale chyba sie myliłam:)



    https://littlejay999.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kombinezon jest cudowny ♥ Bardzo lubię ten sklep.
    Pozdrawiam, My blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Tęsknię za słońcem, już za dużo tej zimy.. choć pewnie w lecie będę tęskniła za zimą ;p
    Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja- właśnie idealna na lato. O tym sklepie słyszałam już dużo dobrego, właśnie z blogspota. Być może kiedyś się sama na coś skuszę.
    Obserwuję, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są te rzeczy, będą idealne na wakacje :)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz tylko czekać na lato :))) Super kombinezony! Buziaki!

    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz pozostaje tylko czekać na lato aby nosić takie kombinezony :)
    Zawsze znajdę coś dla siebie w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne rzeczy, na lato idealne. Zawsze warto spojrzeć na zaful na tabelę z dokładnymi wymiarami ;*
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kombinezon jest boskiiii :)
    Zapraszam:
    https://littledragon00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kombinezon prezentuje się świetnie! teraz tylko pozostaje czekać na lato ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny kombinezon! Mega letni, bardzo mi się spodobał <3 BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  25. Komplet jak i kombinezon super:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz