OWSIANKA NA BARDZO SŁODKO




Dziś przychodzę z kolejnym fit przepisem, czyli owsianką! Ale w bardzo słodkiej wersji, ponieważ dodałam do niej czekoladę i mnóstwo owoców. Naprawdę można się nią nie tylko najeść, ale też zasłodzić. Więc jest idealna na śniadanie, jak i na deser lub jako posiłek przedtreningowy.
Dodatkowo czas przygotowania jej to jedynie ok. 6-10 minut. Polecam każdemu zjeść ją przed pracą bądź szkołą, lub gdy wie, że przez dobrych parę godzin nie będzie mógł nic zjeść.

SKŁADNIKI:

- 4 łyżki płatków owsianych (górskich)
- mleko roślinne/woda
- czekolada gorzka 40-60% , masło orzechowe
- owoce

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

Płatki wsypujemy do garnka, wlewamy mleko lub wodę (ja preferuję mleko) tak, aby całkiem przykryć płatki i gotujemy na małym ogniu aż prawie całe mleko wyparuje.
Na koniec dodajemy do jeszcze gorącej owsianki parę kostek czekolady, łyżeczkę masła orzechowego i ozdabiamy ulubionymi owocami.



Komentarze

  1. I love this!! Thanks for sharing, perfect breakfast! <3

    Latest post

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe czy kiedykolwiek przekonam się do owsianki <3


    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Yummy!!! Amazing post dear ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda apetycznie, niestety ja nie jestem zbytnio przekonana do owsianek ;P


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely photos ☃ ❄

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię owsiankę :) Twoja wygląda smacznie, koniecznie muszę wypróbować.
    Miłego dnia
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam jeść owsianki na śniadanie. :) Zazwyczaj jem ją z bakaliami albo surowymi owocami, ale dodanie masła orzechowego i czekolady brzmi bardzo smacznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepysznie wygląda. Uwielbiam owsiankę i na pewno wykorzystam ten przepis.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Owsianka na sniadanie to moj ulubiony poczatek dnia! ❤️

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakieś nie mogę się przekonać do wisienki może dlatego że nie lubię mleka ale w innej formie również do mnie nie przemawia. Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda mega apetycznie, z checia sprobuje
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  12. realy its look fantastic dear, this post is surely making me hungry..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki wielkie za przepis! Jestem właśnie w trakcie diety i trudno jest mi cokolwiek zrobić takiego, żeby się zasłodzić i nie pragnąc słodyczy. Muszę koniecznie to wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pominęłabym czekoladę i chętnie spróbuję :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo również sobie muszę zrobić na śniadanie ale bez czekolady,haha.
    Nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda przepysznie! Chętnie wypróbuje
    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam owsianki <3 niestety w bursie muszę się z nimi pożegnać ;c
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz