ORZECHOWO-OWSIANE PANCAKES


Wydaję mi się, że już wszyscy tu wiedzą, że kocham naleśniki haha. To też z nimi kombinuję, co tylko się da. Jednak zawsze staram się, by były zdrowe. Dziś wersja orzechowo-owsiana.

SKŁADNIKI:

- 2 łyżki mąki z orzeszków archaidowych
- 1 łyżka mąki pszennej (opcjonalnie, aby potem naleśniki się nie kruszyły)
- 1 jajo
- 2 łyżki płatków owsianych
- 1 płaska łyżeczka ksylitolu
- szczypta soli
- mleko (nie robi to ogromnego znaczenia, ale najlepiej roślinne:) )
- mała garść żurawiny

DO CZEKOLADY:

- łyżka kakao
- 1/4 szklanki wody
- łyżeczka ksylitolu lub innego cukru
- 20 g masła klarowanego lub kokosowego


SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
Wszystkie powyższe składniki wymieszać, dolewając mleko, aż uzyskacie konsystencje ciasta na naleśniki. I smażymy.

CZEKOLADA: 
Masło podgrzewamy w garnku, następnie dosypujemy ksylitol lub inny cukier, kakao i wlewamy wodę. Zwiększamy ogień, aby czekolada się lekko gotowała i mieszamy, póki nie zgęstnieje tak, jak chcemy.

Naleśniki dekorujemy tym, co lubimy. Ja wybrałam masło orzechowe, czekoladę domową i miód.
I na końcu posypałam je daktylami i jagodami goji.



Komentarze

  1. Ooo nie ale opyliłabym takie naleśniki *o* Może to będzie jakaś mobilizacja, żeby wypróbować jakieś nowe przepisy ^^

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, so tasty! Like it so much! Thanks for sharing my darling.

    Have a nice day! ♥
    Visit my blog, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałaby się do porannej kawy w pracy :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bosko! Muszę wypróbować :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm, wyglądają pysznie ❤ Ja również uwielbiam naleśniki!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają przepysznie 😍
    Ja niestety nie mam ani czasu,ani cierpliwości,ani talentu w kuchni😉☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Wyglądają naprawdę przepysznie :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio zaczęłam interesować się bardziej zdrowym odżywianiem, na pewno ten przepis zapamiętam :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pycha ^^

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* Odwdzięczę się za każdą obserwację ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że trafiłam na Twój blog bo zastanawiałam się co zrobić jutro na śniadanie :D Dzięki za inspirację :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszności! :) Uwielbiam takie jedzonko :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią wypróbuję przepis :)
    I dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz