MOTYW PRZEWODNI NA KAŻDY DZIEŃ



Ostatnio zaczęłam stosować codziennie rano motyw przewodni, który trwa, a przynajmniej staram się, by trwał do końca tego dnia.
Chodzi tu o to, żebyś zaraz po przebudzeniu wybrał sobie, jaki chcesz być danego dnia i jakim uczuciem chcesz obdarowywać ludzi lub zachowaniem, jak np. mówienie dużej ilości komplementów lub zwykłego słowa "dzień dobry". Najważniejsze, żeby motyw przewodni był pozytywny, bo chodzi o to, abyś z dnia na dzień był coraz lepszym człowiekiem.
Motywy te mogą dotyczyć m.in. życzliwości, miłości, empatii, skupienia, uważnego słuchania drugiej osoby, gdy w nawyku masz przerywanie jej; nauki, bycie pomocnym, optymizmu, wybaczenia, zrozumienia, itd...
Możesz wybrać nawet kilka na raz jednego dnia! Jednak mimo tego, że wydaje się , że bycie życzliwym dla wszystkich przez cały dzień nie będzie takie trudne, to możesz się zdziwić po 3 godzinie w szkole lub gdzieś na mieście. 
Wybierz sobie jutro rano chociaż jeden motyw przewodni i postaraj się go wprowadzić do swojego życia na stałe. Na początku nie będzie łatwo, jednak wejdzie Ci to z czasem w nawyk i staniesz się po prostu lepszym człowiekiem, który będzie przyciągał do siebie inne takie pozytywne osoby. A chyba one są najlepszymi przyjaciółmi, które ciągną nas cały czas w górę :)
Do dzieła!









Komentarze

  1. To jest bardzo dobry pomysł, warto pozytywnie podchodzić do życia i każdego dnia stawiać sobie nowe cele i zadania! Taki motyw przewodni może ubarwić nasz dzień! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam jakieś cytaty inspirujące/ motywujące ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł na rozpoczęcie dnia. Może skorzystam. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł z tymi motywami na każdy dzień, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. So sweet...
    Have a wonderful weekend..
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow. Bardzo ciekawy pomysł, nigdy wcześniej nie widziałam czegoś takiego. Oczywiście chętnie spróbuję, bo lubię próbować fajnych, ciekawych, nowych rzeczy.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy eksperyment, chętnie wypróbuję jeden motyw w pracy :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre podejście!
    Świetny look :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jesteś śliczna. Taka chudzinka, te spodnie leżą na Tobie idealnie. Bardzo ładne zestawienie, bluzeczka też niczego sobie.

    Zapraszam na : http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/dachoazy-kathriene-rundell.html

    Dodaję do obserwoanych, uwielbiam takie blogi modowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! Chyba też zacznę tak robić, to będzie gwarancja na udany dzień :)! Śliczne zdjęcia!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł! Od jutra wprowadzam ten eksperyment w życie, jestem bardzo ciekawa efektów :D
    Pozdrawiam :*
    Natalia Siejka klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Już kiedyś "bawiłam się" czymś podobnym. Wypisywałam cytaty na każdy dzień, które były dla mnie swojego rodzaju motywacją. Bardzo sympatycznie wspominam ten czas ^^

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny post, podoba mi się :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny sposób, spróbuje tak rano wymyślać sobie jakiś motyw. Może się uda :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam teraz zalecenia od lekarza i ciężko coś na stałe wprowadzić do życia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy komuś naprawdę zależy to wierzę, że jest w stanie to zrobić! :)) Powodzenia!

      Usuń
  16. Wiesz, że nieświadomie zrobiłam coś podobnego? Moje dni są dużo lepsze mając taki motyw ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz <3 super post

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj gdyby każdy brał przykład z Ciebie jaki piękny byłby świat, jacy cudowni ludzie by nas otaczali. Ostatnimi czasy ciągle zdarza mi się trafić na zadufanego w sobie człowieka, który zrobi wszystko żeby spaskudzić komuś dzień, ciągle nie rozumiem co to dla Niego zmieni... Co to da... No cóż, chyba najważniejsze to się nie przejmować. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam: Ingenuity-charm

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło się to czyta, świetna stylizacja :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy pomysł z tym motywem przewodnim :) Muszę go wypróbować. Świetny outfit.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Perfect outfit. I like you T-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak mówią: Z kim przystajesz taki się stajesz, dlatego warto otaczać się pozytywnymi ludźmi :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz