MOJE PLANY


Niestety kolejna tura ferii, w tym moja, dobiega końca i właściwie został tylko weekend.
Jest mi z pewnością przykro z tego powodu, ale wiem, że zawsze wszystko się kiedyś kończy i nie warto odliczać czasu, ile do czegoś zostało, tylko cieszyć się obecną chwilą. 
Ja spędziłam ferie bardzo fajnie, chociaż nigdzie dalej nie wyjeżdżałam. Trochę żałuję, ale cieszę się, że spędziłam ten czas w gronie rodziny i przyjaciół. Niedługo idę się szykować, aby właśnie dzisiejsza noc wspaniale podsumowała całe ferie i po prostu chcę się dobrze bawić wśród moich przyjaciół. Postaram się za parę dni powstawiać tu zdjęcia, które mam nadzieję pozostaną cudownymi wspomnieniami.
Czy mam jakieś plany większe na drugi semestr?
Tak, mianowicie nie mam zamiaru się tak stresować szkołą. Nie było aż tak ciężko, jednak co roku staram się bardzo o pasek na świadectwie. W tym trochę zluzuję i skupię się na tym, co rzeczywiście może mi się w przyszłości przydać, a oceny zejdą na drugi plan.
Mam również nadzieję, że uda mi się tak, jak przez ostatnie miesiące tak regularnie ćwiczyć i biegać. Było to dla mnie naprawdę ważne i zarazem trudne, ale teraz stało się codziennością i rutyną. Mam tylko nadzieję, że na całe życie haha. 
No i planuję też poszukać sobie jakiejś pracy dorywczej i zaoszczędzić troszkę pieniędzy głównie na wakacje, ale też na moją wymarzoną bieżnie i telefon.
A Wy macie konkretne plany na drugi semestr?
Ile zjedliście wczoraj pączków? Ja tylko 3, ale weszły też inne słodkości i pyszności haha.








Komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia! Też zjadłam trzy pączki :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale urocze zdjęcia <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zbieram pieniądze na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również właśnie kończę ferie, a minęły mi błyskawicznie! Co do planów na drugie półroczne to mam podobnie = trochę zluzować, bo też przejmowałam się bardzo szkołą ehh
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ferie miałam jako pierwsza więc skończyły mi się już dwa tygodnie temu :(
    Zjadłam 4 pączki, a co do moich planów to zaraz matura a po maturze chciałabym ten 4-miesięczny okres pracować, ponieważ chcę uzbierać jakąś tam niewielką sumkę na samochód.
    Świetne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!
    Ja nie szalałam z pączkami, bo zjadłam tylko 2 :D

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ferie też się niestety kończą, ale pociesza mnie fakt, że na przełomie marca i kwietnia jest Wielkanoc :) Ja nie szalałam w tym roku z pączkami i zjadłam tylko symbolicznie jednego :D
    Pozdrawiam tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też niestety kończę ferie. Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. So nice place for photoshooting! Lovely! Great post darling! Awesome! Have a nice weekend!♥

    New post is here: Visit my blog, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze zdjęcia, ja tez kończę teraz ferie i boli mnie to, ze opuszczam trójmiasto...
    No ale cóż, tak jak napisalas, wszystko się kiedyś kończy, nie ma co się smucic
    Pozdrawiam cieplutko
    -> My blog <-

    OdpowiedzUsuń
  11. też planuje pracę dorywczą już od kwietnia, bo jak ty zbieram na nowy telefon i na inne rzeczy jeszcze.
    Jeśli chodzi o czerwony pasek to ja już zluzowałam z tym w 2 gim. podajże zrozumiałam, że mam dość tego wyścigu szczurów, żeby mieć ta średnia min. 4.8. Teraz patrze z perspektywy tego, żeby się nauczyć ale nauczyć tak, żeby zostało mi to w głowie a nie po tygodniu zapomnieć.


    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Praca dorywcza to świetny pomysł, sama też coś planuję od marca :D
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi niestety ferie dobiegają końca. Prześliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super post :D Naprawdę, zaciekawił mnie.
    Mi też niestety kończą się teraz ferie.. wiem, że po nich będzie ciężko, ale trzeba stawić czoła temu wszystkiemu.. :(
    obserwuję;-)

    Zapraszamy na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ferie mialam jako pierwsza to juz dawno je zakonczylam :(( ja w tlusty czwartek zjadlam jednego symbolicznego weganskiego paczka zrobionego przez moja kolezanke;p co do moich planow na drugie polrocze hmmm podszkolic jeszcze bardziej swoj ang ;p

    https://justemsi.blogspot.com/ nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje ferie też właśnie się kończą i bardzo nie chce mi się wracać do szkoły, no ale trzeba. Też nie zamierzam skupiać się zbytnio na ocenach, tylko na przedmiotach, które chce rozszerzać. Ładne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też 3 pączki <3 Również chciałabym już regularnie biegać, jakieś samer badi czy coś :D
    Piękne zdjęcia, ta miejscówka! ^^

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo ale urocze zdjęcia!
    Ja zjadłam 2 pączki i dużo faworków ♥
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. W czwartek zjadłam 4 pączki :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz widoczki ;) u mnie to był jeden pączek, raz w roku można ;) ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  21. Najważniejsze, że spędziłaś ferie z bliskimi i mogłaś odpocząć :)
    Ja w tym roku niestety w czwartek byłam w podróży, także nie udało mi się zjeść ani jednego pączka. Ale nadrabiałam przed tym dniem :D
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post, dear!

    I'm following you and I hope you will follow me back.
    adellinasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia! :*
    Praca dorywcza to świetny pomysł.. a co do nauki - fakt lepiej skupić się na tym co ci się przyda niż na ocenach, później nikt na to nie patrzy :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystko co dobre szybko się kończy, piękne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post dear :) ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. beautifull pictures dear thanks for sharing..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej! Świetny post,świetnie razem wyglądacie :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zobaczyć morze zimą aż wam zazdroszcze :)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz