VALENTINE'S DAY WITH ZAFUL

Do Walentynek jeszcze trochę czasu, ale z własnego doświadczenia wiem, że na ostatnią chwilę ciężko wymyślić idealny prezent dla drugiej połówki. Sklep ZAFUL ma teraz ogromne promocje, m.in. na rzeczy typowo walentynkowe. Ale nie tylko! Możemy tam znaleźć ubrania oraz akcesoria dla niej i dla niego. Na ważniejsze okazje, trening lub po prostu do szkoły. Oprócz bardzo szerokiego asortymentu, zaful słynny jest też z jakości produktów i różnorodności. Jeśli chodzi o mnie, to mogę śmiało polecić ten sklep zwłaszcza osobom, które idą w parze z szybko zmieniającą się modą. Każdy znajdzie tam coś dla siebie.


Jeśli nie miałaś jeszcze studniówki albo przed Tobą wiele 18-stek czy właśnie nadchodzące walentynki, to idealny moment na szukanie sukienek! A dobrze wiemy, jakie to męczące, gdy chodząc po galeriach handlowych wychodzimy z niczym z dziesiątego sklepu. Więc chyba lepiej poszperać w necie, a Zaful jest zaufanym sklepem, który chwalą blogerki, youtuberki i inni, którzy zaryzykowali i nie pożałowali.
Nie musisz się obawiać, że gdy wybierzesz swój rozmiar, to i tak ubranie będzie za małe lub za duże. Masz podaną dokładną rozmiarówkę, która jest ukazana obok danej rzeczy w tabelce, w centymetrach.
Na blogu pokażę tylko kilka propozycji, co można kupić Waszej dziewczynie lub chłopakowi na Walentynki. Kolory czerwony, różowy są idealne na to święto i przede wszystkim bardzo kobiece. Chłopakowi trudniej zrobić romantyczny prezent, jednak ta płeć raczej z wszystkiego się ucieszy :D

I na koniec macie dodatkowy kod rabatowy: ZAKIRA

Velvet Backet Skater Dress ( 19.84 $ )
Mini Cami Dress ( 16.99 $ )


Komentarze

  1. Śliczne rzeczy💗

    Filusweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzezy wybrałaś <3 Poklikałam w linki, mogę na to samo liczyć u mnie?:)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widzę gdziekolwiek czarne rzeczy z różami, to moje serduszko szaleje *-*


    https://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy ❤ Uwielbiam motyw róż
    Pozdrawiam cieplutko
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. ahh wszędzie zaful w blogosferze ;P
    fajne ciuszki ;P

    NAHTURAL :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jakie świetne rzeczy! Co raz bardziej jestem przekonana do Zaful, czytam mnóstwo pozytywnych opinii. Mimo wszystko mam traumę z kupowaniem ubrań przez internet (jednak nie jestem na tyle uniwersalna żeby nosić uniwersalny rozmiar) i jakoś nie mogę się przełamać :D [klikam w linki]

    Obserwuje i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaful jest bardzo popularny w blogosferze ale szczerze przyznam, że ma super ubrania jak i akcesoria :) Sama się skusiłam i zamówiłam coś :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne te rzeczy! :D
    https://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To koronkowe body skradło moje serce. Prześliczne rzeczy <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tym białym sweterku z brązowymi rękawami i to koronkowe body, cudo!
    http://nkarolainn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna ta druga sukienka!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/08/makarska-chorwacja.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaful ma naprawdę duży asortyment i sporo fajnych rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaful ma świetne rzeczy na walentynki jak i na inne specjalne dni.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie romantyczne propozycje <3

    vanillove.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Różowe body najbardziej przypadły mi do gustu <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  17. te body są cudowne! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze propozycje, uwielbiam ten sklep :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz