2018


Minął już pierwszy tydzień Nowego Roku. Jest to pseudo czas na zmiany. Jednak ja i tak uważam, że jeśli chcemy coś wprowadzić do naszego życia, to zrobimy to właśnie w tej sekundzie. Nowy rok tylko umacnia nas w wierze, że damy radę coś osiągnąć w końcu i nie stracimy za szybko motywacji. Mnie osobiście każdy kolejny rok jeszcze bardziej mobilizuje do pracy, nie tylko nad moimi marzeniami i przeróżnymi planami, ale przede wszystkim nad sobą w ogólności. Staram się to robić cały rok, ale rzeczywiście pierwszego stycznia to takie "puk puk, jesteś gotowa do działania?". Albo nawet bez tego znaku zapytania, bo po prostu muszę być gotowa.
Musimy być przygotowani mentalnie na kolejne porażki, upadki, ale także wzloty i osiągnięcia. Gdy patrzę wstecz na moje życie, to nigdy bym nie pomyślała, że teraz właśnie tak ono będzie wyglądać i czasem mam ochotę jak w telewizji obejrzeć siebie za 10 lat, ale wiem, że byłoby to bez sensu. Mogę po prostu wyobrazić sobie, jakie chciałabym mieć życie i do tego dążyć za wszelką cenę. Niby wydaje się to trudne, a jednak najprostsze z możliwych.
Życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku, żebyście nie przejmowali się błahostkami, które i tak nie mają większego wpływu na Wasze obecne życie, a tym bardziej na przyszłe. Żyjcie chwilą, otaczajcie się dobrymi ludźmi, którzy Was motywują i sprawiają uśmiech na Waszej twarzy, a nie obniżają pewność siebie i są przepełnieni zazdrością.











Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie potrafię uwierzyć, że jest już nowy rok. Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę nie związane z tematem, ale te spodnie są piękne ❤❤❤
    Trzymam kciuki za nowy rok
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi nowy rok w ostatnich dwóch latach daje kopa do działania. To co sobie zaplanuję to staram się zrobić od ręki a przynajmniej małymi kroczkami do tego dążyć :)
    Ładne zdjęcia! :) Wszystkiego dobrego w nowym roku!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały look bardzo mi się podoba!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, nowy rok to zawsze nowy początek :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zdania, że jeśli pragniemy coś zmienić to nie warto czekać do Nowego Roku, tylko działaś od razu ;) Naprawdę śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, nie warto oglądać się za siebie. Trzeba iść odważnie do przodu. Ślicznie wyglądasz!!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą ☺
    Nowy Rok to idealny czas na realizację planów,zmiany☺
    Świetnie wyglądasz 😍💞
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia!!!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zdjęcia;) świetnie wyglądasz w tej stylizacji!

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mi się wydaję że życia zawsze mozna zmienić nie tylko z przyjsciem nowego roku, świetna stylówka <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi sieTwoja stylizacja ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz