DIY - SPODNIE NA SPODENKI




KROK 1.
Złóż na pół spodnie, najlepiej wyprasowane.



KROK 2.
Zaznacz czymś mało widocznym linię, po której będziesz ciąć. Najlepiej przymierz sobie wcześniej spodnie i na oko zrób kropkę na długości, która najbardziej będzie Ci odpowiadać.



 KROK 3.
Obetnij spodnie wzdłuż wcześniej narysowanej linii.


 KROK 4.
Żeby spodenki nie były takie zwykłe, postanowiłam powyciągać z nogawek tyle nitek ile się dało. Pamiętajcie, by były one mniej więcej tej samej długości.


KROK 5.
Weź pumeks i zacznij szorować spodnie, w miejscach, gdzie chcesz, by były lekko poszarpane. Ja wybrałam nad nogawkami.





Moje spodenki prezentują się tak. Potem postaram się jeszcze bardziej "wydłubać" nitki z nogawek. Chciałam Wam tylko przedstawić jak prosto można zmienić spodnie na spodenki. A pory, w których ich już nie nosimy są idealnym momentem na to, aby chociażby z nudów się za to zabrać :).
Nie wyrzucajcie starych spodni! Można z nich zrobić cudowne szorty i to jeszcze całkowicie za darmo :).

Komentarze

  1. Przerobiłam już raz tak swoje spodenki, chociaż mało kiedy je nakładam to wyszly całkiem dobrze. Twoje diy mega! ;)

    Pozdrawiam w ten pochmurny wieczór,
    Tsukiakari z murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, amazing idea,so lovely and interesting, like them, dear!
    Thanks for sharing.

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt końcowy :).

    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post dear! I following you now..follow me back please?
    Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś próbowałam coś podobnego, ale niestety nie wyszło :(
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Można? Można :) Szkoda tylko troszkę, że czas na spodenki się kończy ;)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, kiedy mamy stare spodnie których nie będziemy już nigdy nosić!
    joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło naprawdę świetnie! Kiedyś też robiłam takie DIY :)
    https://w-nikeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! Bardzo mi się podoba :)

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz