CINNAMON PANCAKES WITH BANANAS & MANGO



Jest to już chyba któryś z kolei przepis na pancake'i na moim blogu. Jeśli chodzi o naleśniki to mogłabym je jeść codziennie i co dzień też próbować nowych przepisów na nie oraz sama eksperymentować.
Jedynymi warunkami, przez które wybieram składniki na naleśniki danego dnia to to, że muszą być lekkie, bo zaraz po śniadaniu czekają na nas obowiązki, a najlepiej robić je z "zadowolonym" brzuchem i jelitami; oraz muszą mieć cenne właściwości odżywcze, bo po co jeść coś, co w ogóle nie ma dla nas wpływu, albo co gorsza, ma zły wpływ?
Staram się robić naleśniki, które mają mało glutenu i laktozy lub najlepiej wcale. Mój żołądek jest bardzo wrażliwy na takie produkty i wiem, że wiele z nas ma także ten problem. I chyba wszystkie wiemy, jak wzdęcie przeszkadzają w codziennym funkcjonowaniu.
Nie przedłużając, podaję przepis i zachęcam do wypróbowania, bo naprawdę bardzo szybko się robi, a tak dobrze smakuje!

SKŁADNIKI:

☺ 1 jajo
☺ mała garść żurawiny
☺ 1 łyżka mąki jaglanej
☺ 1 łyżka mąki tortowej/pszennej (aby pancake'i nie rozpadły się nam po usmażeniu)
☺ 1 łyżka płatków jaglanych
☺ 1 łyżeczka cynamonu
☺ mleko roślinne lub bez laktozy (na oko)
☺ szczypta soli i cukier wedle uznania 

NA NALEŚNIKI:

☻ masło orzechowe
☻ banan
☻mango
☻ szczypta cynamonu

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

Wrzuciłam powyższe składniki zgodnie z kolejnością, a następnie dokładnie wymieszałam. 
Na rozgrzanej olejem kokosowym patelni smażyłam naleśniki pod przykrywką (wtedy bardziej pęcznieją). Po około 5 minutach przełożyłam na drugą stronę. Chwilę później wyłożyłam na talerz i podałam z masłem orzechowym, bananem i  mango, a na końcu posypałam cynamonem.



Komentarze

  1. Wyglądają przepysznie i na pewno też tak smakują :D. Muszę wypróbować ten przepis. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to pysznie wygląda *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo z chęcią je wypróbuję!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią bym takie zjadła <3 Wyglądają przepysznie :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing post dear, I like it a lot! :-*
    Would you like to follow me back, I'm following you on GFC #473? We can become a good blog friends. <3
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi ochoty na te pyszności ☺ Koniecznie muszę spróbować 😉
    http://traveling-with-tori.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają przepysznie! Na pewno spróbuję je zrobić:)
    http://www.mariemodishness.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają pysznie, koniecznie muszę spróbować!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. The recipe looks tasty! ♥I'm following you, if you want, visit my blog:janalukic.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś pysznego, z wielką chęcią je zrobię :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post. Follow back?

    medinabeslagic.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz