BACK TO SCHOOL || HELPFUL APPLICATIONS



1. PHOTOMATH - fotokalkulator

W poprzednim roku szkolnym używałam ją i bardzo mi się spodobała. Jest łatwa w użyciu, prawidłowo oblicza sfotografowane działania. Polecam ją, jeśli sami nie dacie sobie rady z obliczeniami.


2. SYNONIMY

Nasz język jest bardzo trudny, kiedyś słyszałam, że nawet 3 najtrudniejszy na świecie. Jednak mamy pomocną dłoń w postaci poniższej aplikacji. Polecam ją zainstalować, ponieważ gdy potrzebujemy szybko znaleźć odpowiedniego słowa - to mamy ją zawsze pod ręką. Podaje ona naprawdę dużo synonimów wybranego przez nas słowa.


3. DIKI - tłumacz polsko - angielski

Jest to najlepszy tłumacz, jakiego miałam kiedykolwiek. Mimo, że raczej nie podaje całych zdań, zwłaszcza tych długich, to gdy wpiszemy wyraz, którego nie znamy w języku angielskim, to podaje nie tylko tłumaczenie ogólne, ale też pokazuje w ilu i w jakich opcjach możemy tego słowa użyć. 
A więc pokaże nam podobne słowa, które może nawet bardziej nam się przydadzą niż to, co szukaliśmy.


4. FLO - kalendarz miesięczny

Jest to typowa aplikacja dla kobiet i też bardzo pomocna. Przy instalacji podajemy swoje dane, informacje o ostatniej miesiączce i pokazuje nam kiedy powinna się zacząć kolejna oraz wiele, wiele innych informacji. Na drugim obrazku jest pokazane, co można dodatkowo uzupełnić, aby aplikacja lepiej mogła ocenić, jak regularne są miesiączki.


5. YELLOW I TINDER

O tych aplikacjach tylko słyszałam, sama nigdy nie zainstalowałam, ponieważ nie miałam potrzeby poznawać ludzi w ten sposób. A mianowicie - są to aplikacje, które pomagają poznawać się ludziom niekoniecznie z tych samych krajów. Dodatkowo, gdy piszemy z osobą z za granicy (a więc po j. angielskim), jednocześnie uczymy się go. Dużo moich znajomych ma te aplikacje i  je bardzo polecają. Więc jeśli też macie ochotę w ten sposób kogoś poznać - to polecam.


6. SONGily - słuchanie, pobieranie muzyki

O tej aplikacji mówiłam niedawno w poście, ale wspomnę jeszcze raz w tym. Odkryłam ją niedawno, nie wiem czemu nikt mi o niej nie mówił, ale ja z Wami muszę się nią podzielić, ponieważ naprawdę bardzo mi się spodobała. W parę sekund ściąga piosenki, jednak trzeba mieć internet, by to robić. Znajdziecie tam bardzo dużo utworów mniej i bardziej znanych. Jest to coś takiego jak spotify lub tidal, jednak nie można tam tworzyć swoich playlist. 
Ja jednak stwierdziłam, że wolę sobie w wolnej chwili w domu ściągnąć w parę minut swoje ostatnie ulubione piosenki i potem słuchać ich wszędzie, nie włączając internetu bądź bezsensownie go zbyt szybko wykorzystując ( bo wiadomo - spotify np. wymaga go dużo). Tak więc polecam dla maniaków muzyki tą aplikację.


7. FITATU - dzienniczek zdrowego odżywiania

Jeśli ktoś, tak jak ja, interesuje się zdrowym odżywianiem, to gorąco polecam tą aplikację. Jest w niej już bardzo dużo wkodowanych podstawowych zdrowych posiłków, ale także pojedynczych produktów, jak warzywa, mąki, oleje, itp. Można również samemu skopiować z etykiety wartości odżywcze produktu, który się zjadło.
Jest też opcja wpisania jaki rodzaj treningu danego dnia uprawiałaś. Treningi są rozpisane od A do Z, i w każdej literze są co najmniej 4 aktywności fizyczne. Ale również i tu można samodzielnie wpisać swoją aktywność fizyczną ustawioną wyłącznie przez Was. Jest też możliwość śledzenia, ile szklanek wody wypiłaś danego dnia.
Podczas instalacji wpisujemy swoje dane, tj.: waga, wzrost, wiek oraz cele - czy chcemy schudnąć, czy przytyć, ile razy w tygodniu trenujemy oraz czy kalorie spalone podczas treningu doliczać do całodziennego zapotrzebowania kalorycznego. Można ustawić ile kilogramów albo gramów chcemy chudnąć na tydzień. Tylko wtedy trzeba się ściśle tego trzymać haha.
W podsumowaniu dnia jest pokazane, czy uzupełniłaś swój organizm wszystkimi potrzebnymi składnikami odżywczymi, ale także aplikacja pokazuje ile dostarczyłaś do swojego ciała różnych witamin i pierwiastków. Dzięki tej aplikacji możesz się dowiedzieć, czego masz niedobór.
Jeśli przekroczyłabyś dzienny limit kalorii, główny pasek (ten zielony) stanie się czerwony.
Jest to nie tylko dobra aplikacja, żeby śledzić co się jadło, czy dostarczyło się wszystkich potrzebnych składników, ale także aby schudnąć. Dodatkowo, gdy regularnie uzupełnia się tam wszystkie rubryki można zobaczyć jak przeróżne produkty wpływają na naszą skórę, włosy itp.



8. METEO ICM - prognoza numeryczna

Jest to świetna aplikacja podczas szkoły, gdy nie wiemy w co się ubrać, bo np. rano jest zimno i deszczowo, a po południu może być już całkiem inna pogoda. 
Ta prognoza pogody jest bardzo dokładna i szczegółowa, dzięki której możemy wiedzieć, czy brać parasol, mimo że w tej chwili świeci słońce albo czy nie ubierać spódniczki, bo może za parę godzin  będzie mocno wiać. Mi aplikacja się sprawdziła i polecam ją.



Mam nadzieję, że taki post z serii back to school przyda Wam się. Nie wszystkie z aplikacji są typowo szkolne i edukacyjne, ale stwierdziłam, że inne rzeczy też trzeba brać pod uwagę, żeby po prostu nie zdołować się za bardzo, że przez kolejne 10 miesięcy tylko w naszym życiu będzie matematyka, polski czy język angielski. 
Do następnego! ♥

Komentarze

  1. Pierwsza aplikacja mnie bardzo zaciekawiła i chyba z niej skorzystam
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze móiąc pierwszy raz widzę te aplikacje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszą aplikację kiedyś miałam, fitatu też przez chwilę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i bardzo pomocny post! :)
    fittravelcouple.blogspot.com
    https://www.facebook.com/fittravelcouple/?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre znam i używam, ale większość to dla mnie nowość, dzięki! Niesamowicie inspirujący post! Obserwuję z przyjemnością!
    Buziaki, mój blog <-

    OdpowiedzUsuń
  6. Fitatu jest świetne. Schudłam 4 kg w ciągu 6 miesięcy i wcale nie trzymałam żadnej diety! Po prostu trzymałam się kaloryczności 2000 jaką mi Fitatu wyliczyło i jadłam makrosy jak podali i juz!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz