ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ



Każdy z nas codziennie ma parę spraw do załatwienia. Jedni mniej, drudzy więcej. Ludzie mieszkający w miastach większych bądź mniejszych wracają do domów, by odpocząć, ale tak naprawdę za oknami słychać dźwięk silników, robót ulicznych, krzyków, kłótni. Gdy wychodzisz z domu na spacer, żeby się wyciszyć trudno, żeby Ci się to udało. Wokół jest pełno hałasu.
W zeszłym tygodniu wyjechałam na tydzień na wieś. Idąc sobie wśród tych pól z jednej strony żałowałam, że tam nie mieszkam, z drugiej cieszyłam się. Ostatecznie stwierdziłam, że ludzie z miasta naprawdę potrzebują czegoś takiego. Takiego zatrzymania się, wyciszenia, przemyślenia pewnych spraw. Chodząc w takich zaciszach, do głowy przychodzi więcej pomysłów. Nie bez powodu sławni artyści muzyczni właśnie udają się do takich miejsc, aby tworzyć swoje nowe utwóry. Ja w takich miejscach rozwijam swój blog w mojej głowie. Motywuję się na kolejny tydzień czy nawet miesiąc, ustalam sobie cele i priorytety, które zaraz po tym spokojnym odpoczynku i relaksie pragnę realizować. Może Wy też potrzebujecie takiego zaciszu, aby się zatrzymać i przemyśleć nad wszystkim? A może ktoś jest takim farciarzem i ma to na co dzień?
Gdybym wyjechała na wieś, to brakowałoby mi na pewno miasta, jednak raz na jakiś czas to remedium na wszystko.


















shirt - new yorker (?) | shorts - house | sport shoes - new balance

Komentarze

  1. Super wyglądasz ;) piękne zdjęcia ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czasem pobyć sama gdzieś na łonie natury, cudowne uczucie:)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele współczesnych ludzi zapomina o tym co najważniejsze i ślepo podąża za sławą, karierą a przecież trzeba znaleźć czas na spokój, odpoczynek, rodzinę. Świetny blog! Zostaję na dłużej.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czasem pobyć sama :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak, takie wyciszenie jest potrzebne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz.
    Cudne zdjęcia.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i świetna stylizacja

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem coś o tym, mieszkam w Londynie - 8 milionów ludzi...czasami brakuje mi spokoju

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia, ostatnio polubiłam ten klimat zieleni!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/little-hollywood.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Mieszkam w małym mieście, a i tak lubię jeździć rowerem i podziwiać wsie- jest to najlepszy wypoczynek i relaks dla mnie.
    Zdecydowanie każdy powinien choć na dzień spróbować się w ten sposób wyciszyć.

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mieszkam w małej miejscowości i najlepszym relaksem dla mnie jest spacer z moim psem nad rzekę czy do lasu.

    zumurawska.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. oj też lubię takie wyciszenie <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w wakacje i we weekendy w ciągu roku mieszkam na wsi, natomiast od października wyjeżdżam co roku na studia do miasta i właśnie chyba takie życie jest dobre troche miasta, trochę wsi. Chociaż całe życie to nie mgłabym tak przemieszczać się z jedego miejsca do drugiego
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe zdjęcia! :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama mieszkam na wsi, ale chciałabym w mieście z jednego powodu. Że przejdę przez ulicę i nikt nie będzie mnie znał. A na wsi od razu każdy widzi i mi się to nie podoba.
    Moim zakątkiem ciszy jest mój pokój :D
    Piękne zdjęcia :*
    buziaczki :* :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mieszkam w takim miejscu, jednak wolałabym w mieście. Tam jest zdecydowanie więcej miejsc, ludzi, rozrywek i ludzi, którzy nie wiedzą kim jestem ;)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Mieszkam w mieście albo bardzo ciesze się, że mam działkę w lesie na której mogę odetchnąć.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz