MOJA WIECZORNA PIELĘGNACJA



Dziś przychodzę z notką pielęgnacyjną, aby pokazać Wam jakie produkty używam do oczyszczania mojej twarzy, a także do jej ogólnej pielęgnacji.

Rano oczyszczam twarz tylko żelem z tołpy, więc pokażę tylko moją wieczorną pielęgnację, zaraz po zdjęciu makeupu.

1. Wzmacniający żel do mycia twarzy - tołpa
Jest to już moje drugie opakowanie. Bardzo dobrze oczyszcza twarz, a cały makijaż od razu ściąga. Nie czuję po nim suchości ani nieprzyjemnego ściągnięcia skóry. 


2. Żel oczyszczający - oriflame
Jest on na bazie aloesu, który niezwykle koi skórę, nie podrażnia, nie suszy, a nawet nawilża. Używam go od niedawna i nie jestem w stanie dużo o nim powiedzieć, ale póki co nic nieprzyjemnego mnie z nim nie spotkało.


3. Szczoteczka do mycia twarzy (lekkiego peelingu) - Rossmann
Jest to gumowa szczoteczka, którą używam po nałożeniu któregoś z powyższych żeli. Robię to maksymalnie 2 razy w tygodniu ze względu na to, że w niektórych miejscach mam problemową skórę i nawet takie lekkie peelingi nie sprzyjają w jej regeneracji. 
Nie należy oczyszczać tym skóry w miejscach, gdzie występują wypryski, dajmy im spokojnie zniknąć, a masujmy szczoteczką tylko pusty obszar skóry ;).


4. Kremy do cery trądzikowej - bioliq
 Po dokładnym oczyszczeniu twarzy używam niedawno zakupionych produktów do cery trądzikowej, w które wchodzi krem na noc i mniejszy kremik do stosowania punktowego - myślę, że ten już można używać obojętnie o jakiej porze dnia.
Stosuję je jakoś dwa-trzy tygodnie i zauważyłam lekką poprawę mojej cery. Ważna jest systematyczność i przede wszystkim cierpliwość. Jeśli będziecie chcieli, mogę dać Wam ponownie znać o tych produktach za dwa miesiące czy mi rzeczywiście pomogły :).



5. CARBO DETOX, krem węglowy - bielenda
Ostatnimi czasy często mówi się, że węgiel aktywny w kremach, maskach itp. jest cudownym środkiem do oczyszczania twarzy. Węgiel dla naszej cery działa jak "magnes" i wyciąga wszystkie zanieczyszczania z naszej skóry. 
Słyszałam trochę o tym kremie opinii, więc sama chciałam wypróbować i na pewno zgodzę się z tym, że krem widocznie matuje i oczyszcza skórę. Także stosuję go około trzy tygodnie, a efekty już widzę. 



6. Krem nawilżający z aloesem - herbal care
7. Krem nawilżający i wygładzający - tołpa

Jak pisałam wyżej, aloes świetnie nawilża, koi oraz regeneruję naskórek. Polecam wszystkim, którzy mają skórę wrażliwą i problemową. 
Krem z tołpy również przeznaczony jest dla skóry wrażliwej, suchej i odwodnionej. Zawarty w nim olej ze słodkich migdałów doskonale nawilża i również regeneruje skórę. 
Używam ich co jakiś czas, na zmianę z powyższymi, żeby nie przeciążać swojej twarzy codziennie oczyszczającymi produktami. Pamiętajcie, co za dużo, to nie zdrowo i to się tyczy do wszystkiego. No może oprócz uśmiechu :). 
Gdy macie problem, że żadne maski ani kremy Wam nie pomagają, to może Wasza skóra nie chce tego wszystkiego na raz i trzeba dać jej odpocząć od makijażu, kremów, a zwłaszcza od oczyszczania kilkufazowego.


Tu jeszcze raz pokaże produkty, które używam do mojej wieczornej pielęgnacji i myślę, że są warte polecenia :)


Dajcie znać, czy któryś z produktów testowałyście i jak się on u Was sprawdzał. Chętnie poczytam Waszych opinii. A może macie jakiś inne produkty godne polecania? :)

Komentarze

  1. Używałam kremu z bioliqa i jest świetny:)
    U mnie na blogu też znajdziesz post o pielęgnacji, więc zapraszam-może coś ci się spodoba.:)
    Pozdrawiam,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  2. ten krem do cery trądzikowej mnie zainteresował <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy blog!! http://darczi-nl.blogspot.com/

    ZAPRASZAM SERDECZNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam się kompletnie na kosmetykach i szukam inspiracji ale zawsze trafiałam na bloggerki polecające kosmetyki za połowę mojej miesięcznej pensji. Pielęgnacja to podstawa (tak słyszałam podobno) a o tołpie również słyszałam wiele dobrego. Może i ja spróbuję. Zadziwiające bo trafiłam tu całkowicie przypadkiem a ten post mi się naprawdę przyda. Dzięki ;) Standardowo zapraszam do siebie
    nataliiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresował mnie krem węglowy :D Muszę się za nim rozejrzeć :)
    Ja uwielbiam i polecam Ci spróbować krem do mycia twarzy z kolastyny świetny produkt :D
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie dbasz o cerę! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o kremach, płynach miceralnych na bazie aloesu, chyba czas w końcu coś przetestować :)
    Uwielbiam markę Bioliq, kiedyś miałam ich olejek, był świetny! :D

    KONKURS DO WYGRANIA 4 SZOPERKI, ZAPRASZAM NA BLOGA!

    Zapraszam również do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo uwielbiam ten aloesowy krem. Super post!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczniusio powychodziłaś! A z produktow moze skorzystam :)
    Zapraszam do siebie:) -> r e y v z

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! I kosmetyki interesujące :)!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Super produkty :) Pięknie wyglądasz bez makijażu :*
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post, spoko produkty :D

    Zapraszam również do mnie:
    amandafrankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam tych produktów, ale krem węglowy wydaje się ciekawy. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej moja pielęgnacja polega na umyciu twarzy :D

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten krem z Bielendy, nawet zrobiłam o nim recenzję na moim blogu :)

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz