HEALTHY LIFE



Na pewno nie raz zastanawiałaś się nad swoim życiem. Może, żeby je zmienić, może żeby nigdy już się nie zmieniło, bo jest idealne. Ale podobno każda dziewczyna miała w swoim życiu okres różnych głodówek, rygorystycznych diet i codziennych, ciężkich treningów, byleby tylko schudnąć jak najwięcej i w jak najkrótszym czasie.
Również miałam taki okres parę lat temu. Teraz, gdy go wspominam, zaczynam się śmiać, ale jednocześnie jestem przerażona, że udało mi się w tak niezdrowy sposób schudnąć 7 kg w 2 tygodnie.
Teraz jestem bardziej doświadczona i wiem, że mogłam mieć dużo więcej konsekwencji z tego niż miałam. A spotkały mnie wtedy po drodze bóle i zawroty głowy, mdłości, złe samopoczucie, słabość.
Dziewczyny! Zwłaszcza te młodsze - pamiętajcie, że zdrowie to nie kości i skóra, tylko mięśnie i krągłości. Nie trzeba liczyć codziennie dokładnie zjedzonych kalorii i odmawiać sobie wszystkiego. Bardzo ważna jest równowaga i balans w diecie, a najlepiej z niej zrobić zabawę, ale z umiarem.
Tak samo z ćwiczeniami. Sama często nie potrafię się zmusić do ćwiczeń w domu, a z kolei na siłownię można nie mieć tyle kasy albo nawet chęci chodzić specjalnie na nią, żeby spalić trochę tłuszczyku. Jednak dużo alternatyw!
Jeśli mieszkacie w mieście, spacerując z przyjaciółką lub chłopakiem, na pewno znajdziecie jakąś siłownię na powietrzu. Można z niej skorzystać na chociaż 10 minut i dalej iść spacerować. Albo w lesie możecie się ścigać pod górkę, robiąc jednocześnie podbiegi. Wspinanie się po drzewach też wymaga dużo wysiłku, ale  ważna jest ostrożność i uwaga, pamiętajcie :D.
Skorzystajcie z darów natury, jeśli nudzicie się zwykłym bieganiem na bieżni czy treningiem na siłowni. Jest to dużo ciekawsza opcja, która wydaje mi się bardziej Was zmotywuję i na dłużej. A do tego możecie czerpać z tego wspólną zabawę w gronie przyjaciół lub rodziny.
Przypomnijcie sobie również jakie plusy może dać Was taki tryb życia:

♥ zdrowe i jędrne ciało
♥ piękna i promienna skóra
♥ lśniące włosy, mocne paznokcie
♥ dłuższe życie
♥ świetne samopoczucie
♥ ciągły optymizm, który zaraża innych

♥ ♥ ♥ i wiele, wiele innych zalet

Bawcie się życiem, jedzcie zdrowo, ale też się rozpieszczajcie i nagradzajcie, korzystajcie z tego, co napotkacie na swojej drodze, aby poprawić swoją siłę i sprawność, a będziecie jak te wszystkie serduszka u góry, powodzenia! :)


Komentarze

  1. śliczne zdjęcia!


    riwlawn.blogspot.com
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam biegać w lesie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, głodówki raczej nikomu na dobre nie wyjdą. Sport i zdrowe odżywianie sprawiają o wiele więcej radości i potrafią pokazać właśnie to, że piękne ciało, to nie skóra i kości. Ja lubię ćwiczyć w domu, ale to prawda, że jest mnóstwo alternatyw i każdy znajdzie coś dla siebie :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo fajne podejście do tego :)
    Super zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile bym dała by mieć taki piękny las do biegania gdzieś w pobliżu...
    Ja póki co ćwiczę w domu, myślę o zapisaniu się na siłownię, z bieganiem mi nie wyszło (los wygrał 3:0 ze mną), o czym możesz poczytać w moim najnowszym poście na który serdecznie Cię zapraszam!
    Ale fakt, na szczęście jest wiele alternatyw i nie trzeba tylko chodzić na siłownię, czy biegać :)

    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, amazing post!
    I like your photos!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  7. Może należę do wyjątków, ale ja akurat nigdy nie stosowałam na sobie żadnych głodówek itp. A to z prostego powodu, bo zwyczajnie mam szybki metabolizm i właśnie chciałabym trochę przytyć. Więc zawsze są dwie strony, jedni chcą tego i inni czegoś odwrotnego. xD
    Jednak mimo to lubię sobie regularnie poćwiczyć, bo właśnie po wysiłku więcej jem i mam dzięki temu bardziej chcianą przez siebie wagę. Zresztą nie chodzi o to, aby być po prostu chudym, ale też zdrowym i wyrobienie mięśni też się przydaje. Więc sensownie dobrane treningi są sto razy lepsze niż głodówki.
    Zdjęcia super - motywujące!
    Pozdrawiam :)
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra motywacja i zdjęcia :) Proszę zerknij na mojego nowego bloga
    http://sensownasfera.blogspot.com
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne zdjęcia :)
    Ćwiczę od ponad roku, nigdy nawet nie myślałam o tym by zrezygnować z aktywności fizycznej.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. You look so happy! °₊·ˈ

    Would u like to follow each other? Lemme know :)
    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia! Ja na szczęście nigdy nie miałam w swoim życiu żadnych głodówek i rygorystycznych diet. Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś stosowałem różnego rodzaju głodówek i żałuje. Mimo że schudłem po paru tygodniach obżerałem się dwa razy więcej i niestety waga wskoczyła. Ja się nie odchudzam tylko żyję zdrowo. Codziennie ćwiczę cardio by wzmocnić moją kondycje i prace serca. Spalone kalorie to tylko efekt uboczny :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. też ćwicze i to lubię robić hehe <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tymi głodówkami się nie zgodzę... Nigdy w swoim życiu nie stosowałam żadnych diet, głodówek czy odchudzeń. To zależy od osoby i od genów. Ale ćwiczenia popieram. Mimo, że od zawsze jestem "chudzinką" uwielbiam sport i przyznam nawet, że chciałabym podbudować swoje mięśnie ;)
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga <3
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety wiem coś o tym :/ Wyglądasz tak pięknie i zdrowo

    https://poezja-bez-kitu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz