back to school #1

PRZYGOTUJ SIĘ DO SZKOŁY

I jak co roku pełno blogerek i youtuberek wznawia sesję postów i filmików z serii back to school.
Osobiście uważałam to zawsze za bardzo przydatną rzecz. Mimo, że wprowadza nas już w nastrój szkolny i lekko pogarsza nam nastrój, to można wynieść z tego też plusy, o ile tematy tej serii są naprawdę pomocne. Ja chcę się z Wami podzielić moimi radami, które będę używać albo już je użyłam w tym roku.



Zacznę od rzeczy, które wydaję mi się - są najgorsze, bo bardzo czasochłonne. Z własnego doświadczenia wiem, że segregowanie starych i nowych ciuchów czy kosmetyków jest męczące. Zwłaszcza, gdy ma się ich sporo. Wiadomo, korzystajcie z wakacji, a koniecznie z końca ich, ile się tylko da kochane, ale gdy macie dzień wolny, albo czekacie może na kogoś lub wychodzicie dopiero za kilka godzin, to zagospodarujcie ten czas właśnie na segregacje ubrań, które będziecie chciały nosić w tym roku szkolnym. Nie raz słyszę, nawet od siebie, że połowy ciuchów z szafy w ogóle się nie ubiera, one tylko leżą. A można przecież oddać je na PCK, sprzedać czy dać przyjaciółce, bo może jej właśnie się spodobają. 


Kolejną sprawą są kosmetyki. Wolny czas jest idealny na to, aby powyrzucać przeterminowane, nieużywane lub zużyte kosmetyki, czego nam się po prostu nie chce robić w roku szkolnym.
Polecam kupić na pędzle mniejsze i duże, tusze, kredki, itp. oddzielne pudełeczko, czy tak jak jak mam - doniczkę ozdobną, ponieważ łatwiej jest się wtedy rano zorganizować z makijażem (nie musimy po prostu szukać w pudełku czy szufladzie tych mniejszych kosmetyków, które lubią się nam chować)


Na samym końcu chcę przypomnieć dla ulubieńców słuchania muzyki na słuchawkach w czasie drogi do szkoły i nie tylko, że warto ściągnąć sobie na ipoda, telefon czy mp3 piosenki, które spodobały Wam się w ostatnim czasie. Bo po co słuchać ciągle tego samego od dwóch lat?
Chcę się z Wami podzielić jednocześnie moją ostatnio ulubioną aplikacją do słuchania i ściągania muzyki SONGily :


Znajdziecie tam praktycznie każdą piosenkę. Aplikacja ogólnie wymaga internetu, ale ma możliwość ściągnięcia piosenek w bardzo krótkim czasie, więc zachęcam Was do pobawienia się nią w wolnym czasie, gdy macie pod ręką internet i ściągnięcia super kawałków na swój telefon. Chodzenie do szkoły, bieganie, jazda na rowerze czy spacerowanie z ulubioną muzyką z pewnością poprawi Wam nastrój zwłaszcza w jesienne i zimowe dni.

Mam nadzieję, że trochę Wam się przydał ten post i może Was odrobinę zmotywowałam, żeby nie odkładać powyższych rzeczy, gdy już się zacznie rok szkolny i będziemy mieć naprawdę mało czasu. Do następnego! ♥ 
Jeśli macie jakieś propozycje, pytania/porady związane ze szkołą i serią back to school to napiszcie w komentarzach, a ja postaram się zrobić kolejne posty w tym właśnie temacie.

Komentarze

  1. Ja już pomalutku zaczynam tez i naukę :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też powoli zaczynają sie przygotowania! :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc tak się zagalapowałam, że zapomniałam o książkach do szkoły nawet, haha!
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyka jest moim ''must have'' podczas szkoły. Swoje playlisty mam już naszykowane. Ubrań segregować nienawidzę. Nie lubię się pozbywać starych ubrań mimo że na mnie już zbytnio nie pasują.
    obserwuje
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz niesamowitego bloga i świetne post!
    Wgl jesteś bardzo śliczna! <3
    Zapraszam także na moj ;)
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze odrabianie lekcji jest podczas słuchania muzyki! Jednak uczac się, musze miec absolutna ciszę :)

    xclaudia-wojcikblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo taki wpis dotyczacy moze jakis trikow szkolnych by sie przydal ;p czekam z niecierpilowscia!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    nowy post <3
    https://justemsi.blogspot.com/2017/08/resibo-nature.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie posty "back to school"
    Byłabym wdzięczna za kliknięcie w link przy najnowszym poście, odwdzięczę się

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie chce myśleć o szkolee,ale post przydatny :D
    Zapraszam do mnie,dopiero zaczynam :D KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. super! :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też powoli przygotowuję się do szkoły
    https://krotkoalepieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O, lubię takie posty!
    Muzyka to niezbędnik podczas roku szkolnego, z tym się muszę zgodzić!
    Pięknie poukładane ubrania. Wszystkie tak kolorowe jak moje :D

    beautifulspacesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja porządki w szafie robie bardzo czesto i dużo rzeczy tez sprzedaje :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz