JANTAR

JANTAR - KURACJA NA GORĄCO

Ostatnio szukałam coś w miarę naturalnego na moje zniszczone włosy. Używałam kiedyś odżywki z Jantaru i naprawdę działała, mimo swojej miłej dla oka ceny. Postanowiłam wypróbować tę kurację na gorąco i zdać Wam relację, czy warto kupić ten produkt.






 Jak widać na zdjęciu, mamy aż 3 kroki w tej kuracji. Jednak nie musimy się martwić, że produkt ten obciąży nam w jakiś sposób włosy, ponieważ jest on zrobiony w 100% z naturalnych produktów.
Maska sama w sobie ma bardzo przyjemny zapach. Do czasu trzymania jej na włosach mamy dodatkowo dołączony czepek, dzięki czemu wygodniej jest nam wykonywać inne czynności przez 20 minut. Balsam wygładzający, który należy nałożyć w kroku 3, spłukałam, więc może lepszy efekt miałabym, nie spłukując go. 
Jednak mimo wszystko widzę różnicę w miękkości ich i nawilżeniu. Moje włosy naturalnie puszą się, a po tej kuracji mogę potwierdzić wszystkie powyższe rezultaty oprócz tego, że powinny stać się mocne, bo niestety tej poprawy w nich nie zauważyłam.
Tę kurację kupiłam w Rossmannie za około 5 zł, więc myślę, że za taką cenę warto ją kupić i wypróbować na swoich włosach, bo na każdego takie produkty inaczej działają.
Podsumowując, polecam :)

EFEKTY



Komentarze

  1. Super post :D mam problem ze zniszczonymi włosami :/ bardzo zainteresowała mnie ta kuracja, z pewnością ją przetestuje :3 pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/2017/07/uchwycone-chwile.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie słyszałaś takiej kuracji, kiedys napewno spróbuje tylko na moje walony trzeba by było 3 takie opakowania ;/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej kuracji, chodź samą firmę i produkty znam :D ciekawy efekt a za tą cenę warto spróbować :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy produkt, za taka cene warto spróbować ! :)

    beyourselfthreel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego nie stosowalam, ale zabieg laminowania wlosow z Marion bardzo polecam, dostepny w Natura:)

    Odwdzieczam sie za obserwacje tym samym.
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię naturalne produkty, zwłaszcza do włosów :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie musze przetestować, lubię Jantar ale nie słyszałam o takiej wersji ich produktów :) Z mojej strony polecam ich wcierkę - rosną jak szalone.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz