WRACAM | MIX PHOTOS 2016/2017

Hejka!
Mam nadzieję, że jeszcze trochę pamiętacie o mnie, mimo że ostatni post był 15 października 2016 r. Wcześniej miałam dużo przerw znacznie krótszych, ale ta 8-miesięczna była mi bardzo potrzebna. Wydaję mi się, że nie miałam aż tak dużo rzeczy na głowie, jednak mimo wszystko nie starczało mi czasu na bloga i nie potrafiłam się zorganizować na tyle, żeby wszystko ze sobą pogodzić. 
Zaczęły się wakacje i uznałam, że nadszedł czas, abym trochę pokazała co u mnie się działo przez ostatnie pół roku oraz żebym ponownie wróciła z nowymi pomysłami, zdeterminowaniem i zmianą.
Na blogu będą się pojawiać głównie lookbooki, zdrowe pomysły na posiłki oraz tematy typowo modowe i sportowe. Stwierdziłam, że kierując się na blogu tylko tematyką, która mnie najbardziej interesuje, to uda mi się regularnie dodawać posty i nie będę tracić motywacji z powodu chociażby braku pomysłów na nie. 
Zaczynam mixem, żebyście zobaczyli co się u mnie działo przez ostatnie miesiące i przepraszam za tak długą nieobecność☻☻☻.




























Komentarze

  1. Ładne zdjęcia ☺️ Powodzenia w blogowaniu ;*
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny mix! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny mix :D
    Udanych wakacji :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz