ZA CO KOCHAM BLOGOSFERĘ?

13.10.2016

BLOGOSFERA --> BLOGI --> BLOGOWANIE --> REFLEKSJE --> SWOJE ODCZUCIA --> MY


Tak ja wyżej właśnie podzieliłabym na czynniki pierwsze całą blogosferę. Jest ona dla mnie czymś naprawdę ważnym, bo mimo, że ja sama nie dodaję za często postów z najprostszego powodu (lenistwa.. no i braku czasu też przeważnie), to czytanie innych blogów sprawia mi naprawdę wielką przyjemność. Gdy tylko mam więcej wolnego czasu uwielbiam przy herbacie czytać nawet przypadkowe blogi, które przykują moją uwagę i wyobrażać sobie, co danej osobie się stało, jak się czuję, jak jej pomóc ewentualnie, ponieważ w komentarzach często piszemy takie rady właśnie. 
Blogosfera jest strefą wszystkich uczuć, pasji, rad, motywacji, inspiracji, natchnienia, mądrości, piękności, bo właśnie wygląd nas na samym początku przyciąga. Potem zaczynamy dopiero czytać, obserwować oraz stale śledzić różne blogerki i blogerów. 


Prowadzę bloga już trzy lata. I przez te trzy lata nauczyłam się właśnie od Was, od innych blogerek/ów bardzo dużo. Niedawno zdałam sobie właśnie z tego sprawę, że nie doceniałam tej całej blogosfery, która dała mi tyle odpowiedzi na często dręczące mnie pytania. Czasem wydaję mi się, że osoby z zaburzeniami psychicznymi nie musiałyby udawać się do psychiatry, tylko wystarczy przeczytać parę postów na temat tego, co szukacie i już problem z głowy, bo wiecie jak działać z takim zasobem porad. A tych porad, przepisów kulinarnych, sportu, outfitów, filmików, itp. są miliony, dosłownie. Każdy znajdzie tu coś dla siebie, więc uważam, że warto rzeczywiście czytać blogi, bo bardzo dużo z nich mogłoby zastąpić nie jedną sławną książkę psychologiczną, kulinarską czy typowo sportową lub modową.




Komentarze

  1. Piękne zdjęcia, widać że doceniasz blogosfere :)) Zapraszam do mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. I takie blogerki powinny być! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo blogerką trzeba się po prostu urodzić :D Twój post skłonił mnie do głębszych przemyśleń i rzeczywiście blogosfera jest naprawdę świetną sprawą. Miejscem, gdzie można się realizować i poznawać ludzi z tą samą pasją ;] Powodzenia w dalszym blogowaniu no i żeby to lenistwo przestało tak przeszkadzać ;3
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie napisany post! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie napisane! <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    Byłabym też wdzięczna za kliknięcie w link do lampy :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/10/hybrid-manicure-step-by-step.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Blogosfera jest świetna! Ładne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny szal! ;)Piękne, inspirujące zdjęcia. Pozdrawiam
    modajesienzima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest moje małe miejsce na ziemi. Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się bardzo cięszę ,że zaczełam blogować , tutaj jestem sobą :) Super zdjęcia
    https://marrstyle.blogspot.com Zaprszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz