MASECZKA NAWILŻAJĄCO-OCZYSZCZAJĄCA | WĘGIEL AKTYWNY + OLEJ KOKOSOWY

08.10.2016

Składniki:

węgiel aktywny (leczniczy), który możemy znaleźć w aptece i zwykłych marketach ( ok. 5zł)
 | 1 kapsułka

olej kokosowy, możemy znaleźć w działach bio, ze zdrowym jedzeniem, a nawet na przypadkowej półce w biedronce (ok.10-20zł za słoik, w biedronce 10zł)
 | pół łyżeczki


Wykonanie i sposób użycia:

Sposób wykonania jak i użycia tej maseczki jest banalny. Olej rozpuszczamy na małym talerzyku lub w pojemniku, a następnie przecinamy nożyczkami kapsułkę z aktywnym węglem, po czym wszystko razem mieszamy. 
Zanim nałożymy maseczkę, myjemy twarz kosmetykiem oczyszczającym. Ja użyłam pianki z under twenty, ale oczywiście możecie wybrać swój ulubiony płyn, żel, itp.
Umycie twarzy przed nałożeniem maseczki jest wskazane, ponieważ węgiel wraz z olejem kokosowym lepiej wchłania się w oczyszczoną skórę i bardziej widać później efekty.
Maseczkę utrzymujemy na twarzy przez ok. 15 minut, po czym zmywamy ją letnią wodą (polecam chwilę przed zmyciem jej, masować twarz drobinkami węgla, które pozostały na twarzy, aby odprężyć ją i zobaczyć lepszy efekt gładszej skóry).





Właściwości maski:

Węgiel aktywny w przypadku zastosowania go na skórze, głęboko ją oczyszcza, odświeża, odblokowuje pory, a olej kokosowy jednocześnie ją nawilża, co sprawia, że mimo dokładnie oczyszczonej twarzy, jest ona wciąż delikatna i gładka.


UWAGA: ze względu na będący w masce olej kokosowy, może ona lekko spływać nam z twarzy, ale tylko delikatnie, jeśli użyjecie ją w proporcjach, które podałam na samym początku :).

Komentarze

  1. Muszę wypróbować :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor nie wygląda zachęcająco, ale jestem pewna, że efekty są zadowalające i chętnie wypróbuję ;] Bardzo przydatny post!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się pomysł
    Dear, you might misunderstand. In fact, a post banner is different from a sitewide banner. Or you can see the post banner at the bottom of this post: http://www.mypeacelovelife.com/blog/my-1-secret-to-saving-money-for-travel
    When you write the new posts that are related to dress or fashion, please add our banner below the post and send me the post link.
    So, what do you think of it? And could you tell me your rate if you agree.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy chwalą, a ja nie mam czasu wypróbować :D
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie max.2 minuty, chyba ze z trzymaniem tych 15 minut brakuje :D

      Usuń
  5. Szkoda, że olej kokosowy mi nie służy w żadnym przypadku :(

    kyaaff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mam maseczkę z aktywnym węglem już taką gotową i jest super, jak mi sie skonczy to może przerzucę się na takie domowe ;)

    Zapraszam! Miło mi będzie jeśli zaobserwujesz!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro kupuję składniki i wypróbuję! :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Też używałam tej maseczki ;) ale jakoś wolę białą glinkę

    http://queensali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wpadłabym na taki pomysł :)
    Z chęcią wypróbuję.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie robiłam samodzielnie maseczki, chyba najwyższa pora spróbować! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupię te kapsułki i koniecznie muszę wypróbować :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł, chętnie wypróbuję przepis na taką maseczkę :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wyprobuje! <3
    Zapraszam do mnie - można wygrać 100$ do sklepu dresslily! ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super. jestem zwolenniczką naturalnych metod kosmetycznych :)
    Ta maseczka jest świetna, polecam! :)
    Serdecznie zapraszam na mojego nowego bloga :
    https://modajesienzima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ha, pamietam jak kiedyś sobie zrobiłam maseczkę i węgiel tak powchodzil mi w pory ze się doszorowac nie mogłam- od tamtej pory uważam! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz