WRACAM NA BLOGA!

11.09.2016

Hei!
Jak widzicie, postów bardzo długo już nie było. Potrzebowałam przerwy, chciałam okres wakacyjny spędzić naprawdę bez żadnych obowiązków, a blogowanie stało się dla mnie z czasem czymś, co muszę robić, a niekoniecznie mam chęć. Brakowało mi tego jednak przez ostatni czas. Chciałam się przez ostatnie dni wakacji maksymalnie zorganizować na kolejny, na pewno dużo trudniejszy rok nauki, ale nie tylko! Zorganizowałam się i zmotywowałam również do innych rzeczy, pasji, które zostawiłam nieco w poprzednim roku. Moje ambicje są trochę większe, bo w zeszłym roku właściwie mało rzeczy się dla mnie liczyło.

Postanowienia na ten rok szkolny?
Co do nauki, to nie liczę już na żaden pasek, bo powiedziałam sobie, że świadectwo z trzeciej gimnazjum będzie ostatnim wyróżnionym świadectwem w moim życiu hah. Nie mam jeszcze dużych planów, jeśli chodzi o moją przyszłość, ale biorę pod uwagę, że pójdę w stronę AWF-u lub psychologii. Tak więc tylko z paru przedmiotów przez te trzy lata liceum chcę się naprawdę dobrze uczyć, resztę po prostu zdać.
Ważne jest dla mnie również to, bym znów regularnie biegała i zdobywała życiówki dla samej siebie. Planuję co jakiś czas kupować książki poświęcone właśnie tematyce biegania, ogólnie zdrowego trybu życia, motywacji, o dietetyce. Na pewno przydadzą mi się, nawet jakbym później nie szła w tym kierunku.
Chcę dodawać też posty tu przynajmniej dwa razy w tygodniu jak nie uda mi się częściej. Bardzo brakowało mi blogowania, robienia zdjęć, przerabiania ich. Oczywiście brak czasu także mi na to czasem nie pozwalał, a potem już trudno było mi się do tego zabrać. Więc moi kolejnym postanowieniem jest poprawienie częstotliwości postów. Myślę, że jak się zepnę to wcale to nie będzie takie trudne.

Więc na głowę sobie nie chcę zrzucać, bo wiem, że będę mieć i tak chwilę 'kryzysu' i lenistwa. Chcę odświeżyć wygląd bloga i postaram się to zrobić jakoś w najbliższych dniach. No i mam nadzieję, że w końcu ruszę pełną parą tu bez niepotrzebnych przerw. Do następnego! ♥


(zdjęcia są robione sprzed roku)









Komentarze

Prześlij komentarz