WYSTARCZY CHCIEĆ, ŻEBY OSIĄGNĄĆ COŚ WIELKIEGO

21/07/2016

Minął kolejny miesiąc. Nie wiem ile jeszcze będę się ładować, aby w pełnych obrotach działać tu na blogu i regularnie dodawać posty. Brakuje mi tego, więc może dlatego wpisałam w wyszukiwarkę 'blogspot.com', po czym utworzyłam nowego posta i teraz piszę. Przez ostatni czas szukam na nowo swojej pasji. Bieganie i ogólnie sport jak i blogowanie wręcz kocham, ale szukam czegoś, co pozwoli mi tą miłość do tego budować. Nie wiem, czy mogłabym to nazwać motywacją, ale samą chęcią, bo jeśli się chcę to można wszystko! O tym trzeba pamiętać, bo wiele z nas, ja również, nie jesteśmy w stanie wyobrazić sobie jak wiele możemy z siebie dać, tylko chcąc tego, co jest naszym celem.

Zastanówcie się teraz nad tym co chcecie w życiu osiągnąć. Może to być jakaś życiówka w sporcie, dostanie się na wymarzone studia i posiadanie takiego też zawodu; ilość pieniędzy w przyszłości, jakość samego siebie wewnętrzna jak i zewnętrzna, zakochanie się, zaprzyjaźnienie lub odnowienie starej przyjaźni. Te wszystkie rzeczy to tylko przykłady. Żeby to zrobić wystarczy chcieć. Jeśli nie zależy Ci na czymś, to nie próbuj się nawet starać, bo to bez sensu. A jeśli naprawdę chcesz coś w życiu osiągnąć i stać się dla samego siebie kimś dobrym, może nawet najlepszym, po prostu weź się w garść i zacznij coś robić. Zrób ten pierwszy krok, potem będzie już z górki prosto do Twojego wymarzonego życia :).










TOP - BERSHKA
SHORTS - NEW YORKER
SHOES - SINSAY
BAG - ?

Komentarze

  1. Wszystko można, trzeba tylko w siebie wierzyć
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiara w siebie przede wszystkim. Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba w siebie uwierzyć i wszystko wyjdzie ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Człowiek może osiągnąć wszystko, ale często nie realizuje swoich marzeń, ponieważ boi się krytyki innych. Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia ;) Brak czasu jednak robi swoję :( By móc regularnie dodawać na bloga i dbać o niego w każdym szczególe trzeba się mu poświęcić w 100%, co czasem nie jest możliwe. Moim zdaniem realizowanie się na blogu w pełni jest tylko wtedy gdy przychodzi możliwość zarobienia na tym. Ja staram się spełniać na blogu, ale nie jestem w stanie dbać o niego 24 na dobe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę być w życiu fotografem i zwiedzać. Śliczne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie! Wiara, chęci, motywacja to klucz do sukcesu <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chcesz możesz osiągnąć wszystko, jeśli o tym pamiętamy możemy spełnić każde marzenie :D
    Podrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz