OSTATNIE OGNISKO

10/06/2016
No i minęły dwa lata i po raz drugi, a zarazem ostatni spędziliśmy wspólnie czas z klasą przy ognisku. Wciąż nie mogę uwierzyć, że kończę gimnazjum. Atmosfera w szkole też temu sprzyja, ponieważ przygotowania do balu prawie się zaczęły, dekoracje zostały opracowane, polonez ćwiczymy, kiedy tylko się da. Zastanawiałam się od początku trzeciej klasy, czy uronię jakąś łzę na koniec gimnazjum. Chyba nie. Może to kwestia wytrzymałości już, bo smutno i przykro na pewno mi jest. Tyle dobrych buziek poznałam w tej szkole i za czasów jej. Będę bardzo miło wspominać to gimnazjum, a na pewno duuużo lepiej niż podstawówkę. Z drugiej strony nadejdzie nowy etap w naszym życiu i mamy "czysty" start, jeśli ktoś pobrudził drogę w ciągu tych trzech lat.
Jestem ciekawa nowych osób w liceum. Mam nadzieje, że też trafię na super klasę, fajnych nauczycieli, no i wspaniałe, kolejne trzy lata spędzone z nimi. Ahh, jak ten czas szybko leci. 
















Komentarze

  1. Ten czas tak szybko leci, rok minął od tego jak skończyłam gimnazjum, a wydaje mi się jakby to było wczoraj! Super, że spędziliście miło czas!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w tym roku kończę gimnazjum i muszę przyznać, że bardzo się cieszę. Fakt, że z mojej klasy znałam osoby nawet więcej niż 3 lata, to jakoś nie jest mi trudno z nimi się rozstać. Wiem, że z niektórymi osobami utrzyma mi się kontakt, pomimo różnych miast :>
    Pozdrawiam :*
    http://photo-claudine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wrażenie, że im człowiek starszy to ten czas dużo bardziej ucieka.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam takie ognisko za tydzień. Szkoda mi troszke z tego powodu, że rozpada się klasa i każdy idzie w swoja stronę :/ Ja mam połączoną podstawówkę i gimnazjum w jednym budynku co sprawiło, ze wszyscy razem chodzimy już 9 lat ;/ A do tego klasa sportowa, to te turnieje, obozy.. :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :) Widzę że udało wam się złapać ptaszka :) hee
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja żegnać się z klasą będę dopiero za rok, na szczęście nie jesteśmy do siebie bardzo przywiązani :) Świetny blog, obserwuję!

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tak samo, kiedy zbliżał się koniec trzeciej klasy też myślałam, że nie będę płakać. Jednak się przeliczyłam, naprawdę jest to niefajne uczucie kiedy wiesz,że większość ludi z, którymi spędziłaś te cudowne trzy lata - rozpłynie się po różnych szkołach i stracisz z nimi kontakt. Jednak z czasem zapomnisz o tym i poznasz nowych znajomych, w nowej szkole. Wiem to po własnym doświadczeniu .

    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi gimnazjum zleciało bardzo szybko ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak ja tak miałam rok temu, szczerze to ryczałam, ale w końcu jak macie ze sobą dobry kontakt to mimo tego że nie będziecie razem chodzić do klasy to spotykać się możecie :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem w 2 liceum, już w zasadzie ją kończę, ale wciąż pamiętam swoją ostatnią wycieczkę klasową w 3 gimnazjum :D
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam jak ja kończyłam gimnazjum dwa lata temu... było mi wtedy naprawdę smutno, ale cieszę się, że nadal mam kontakt z najlepszymi osobami :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. tez niedlugo bede miala ostatnie ognisko i spotkania klasowe!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śwoetne zdjęcia, widać zgrana ekipa :D
    Mój blog
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też teraz kończę gim, i moja klasa robi grila ale nie ide na niego hah: )


    Zapraszam do siebie, może wspólna obs? :)
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki słodki ptaszek :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze jakiś koniec to początek czegoś nowego, a w liceum będzie równie dobrze! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też w tym roku kończę gimnazjum i jak kiedyś myślałam, że nie będzie mi szkoda tych trzech lat, tak teraz oddalabym wiele aby je przedłużyć.
    Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czas leci zdecydowanie szybko, a rozstania zawsze są smutne. Niemniej jednak mam nadzieję, że w liceum również trafisz na super klasę :) Piękne zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mało już pamiętam z mojego gimnazjum :)
    Tak czy inaczej na pewno nie świętowaliśmy zakończenia, każdy poszedł w swoja drogę.
    Mogę liczyć na klik w linki w nowym poście? Z góry dzięki :)
    https://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/06/a-new-wish-list-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie był to najcięższy okres. Bardzo przywiązałam się do klasy jak i do samego miejsca ;) Jednak nic nie trwa wiecznie, powodzenia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz