KHADI - NATURALNA HENNA Z ZIÓŁ

07/06/2016
Henna Khadi to ziołowa farba do włosów, która nadaje włosom odcień ciemnego, czekoladowego, nieco chłodnego brązu. Po farbowaniu włosy są wyraźnie odżywione, wzmocnione i przepięknie lśnią.
Farb Khadi można używać tak często, jak zajdzie potrzeba. Nie zawierają chemicznych składników, więc nie niszczą struktury włosa. Farby Khadi zawierają również zioła ajurwedyjskie, które poprawiają ogólny stan włosów i zwiększają objętość.




SPOSÓB UŻYCIA:
  1. Odpowiednią ilość proszku zalej ciepłą wodą o temperaturze ok 50°C, wymieszaj do uzyskania konsystencji gęstej śmietany.
  2. Umyj włosy szamponem bez silikonów.
  3. Kiedy mikstura trochę ostygnie, wciąż jeszcze ciepłą nałóż na włosy (mogą być wilgotne lub suche, w zależności od preferencji).
  4. Włosy owiń folią i ciepłym ręcznikiem.
  5. Pozostaw na głowie od 30 minut do 2 godzin.
  6. Spłucz włosy ciepłą wodą.
  7. Nie myj włosów przez 48h, ponieważ kolor w wyniku procesu utleniania, ściemnieje i uzyska intensywniejszy odcień w ciągu kilku dni od farbowania.

tak wygląda henna w stanie początkowym w kolorze ciemny brąz
MOJA OPINIA:
Farbowałam włosy henną pod koniec lutego, kolor oczywiście znacznie się zmył, jednak nie wróciłam do swojego (jeszcze). Włosy rzeczywiście nie były zniszczone jak to przeważnie dzieje się po normalnych farbach. Lśniły przez pierwszy tydzień tak jak zapewniają nas na ulotce. Ich stan się nieco poprawił, objętość była zwiększona także przez pierwszy tydzień tylko. Chyba, że to już była kwestia przyzwyczajenia to większej objętości włosów.
Jedynym minusem henny był nieprzyjemny zapach włosów przez około 3 dni, mimo codziennego mycia (na ulotce jest napisane, żeby nie myć włosów przez 48h. Ja umyłam następnego dnia bardzo dokładnie ze względu właśnie na zapach, jednak kolor na szczęście się nie zmył ani trochę). Musimy wziąć pod uwagę zanim zaczniemy nakładać farbę, że nakładamy tak właściwie zioła, która przeważnie nie pachną za pięknie.
Cena tej farby wynosi około 35 zł. Cena jest godna tego produktu . Jest wspaniałym zamiennikiem normalnych farb. Nie musimy się bać o wypadające włosy przez chemie czy wysuszone końcówki, które się kruszą.

Komentarze

  1. Nigdy nie słyszałam o czymś takim! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze stosowałam hennę w żelu. Jednak mam tak ciemne brwi, że nie jest mi ona potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o takiej farbie, ale wydaję się być ciekawa :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa recenzja <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie sądziłam, że takie rzeczy są naturalne. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcześniej nie słyszałam o tym produkcie :)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś chciałam spróbować henną, ale słyszałam, że trochę prostuje kręcone włosy :/

    Ultrakobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam takich rzeczy ;)
    zapraszam https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam, ale planuję farbować włosy więc może się skuszę :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/the-cat.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę musiała to wypróbować ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Farbowałam włosy henną i bez efektu niestety, moje włosy są bardzo niepodatne na wszelkie specyfiki. Mimo wszystko fajnie było poznać jakąś nową marke :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy o niej nie słyszałam ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam takiej farby ani podobnej, rzadko się
    farbuję bo raz na pół roku ale jak już to u fryzjera :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz