01/06/2016


 Myślę, że nie raz każdy był w trudnej sytuacji, w której nie za bardzo wiedział, co ma uczynić. W końcu zdobyliśmy odwagę na to, aby poradzić się kogoś o radę, porozmawiać z kimś o wszystkim, dostać wsparcia. I ta osoba starała się nas pocieszyć jak tylko może, mówiąc m.in., że wszystko będzie dobrze, że będzie następna dziewczyna/chłopak, że zaraz zapomni o jakichś przykrych słowach przyjaciółki, bo pogodzi się z nią, że minie smutek po śmierci bliskiej osoby, bo i tak zawsze jest ona przy nas mentalnie, że kolejny wynik na zawodach będzie lepszy.
A w odpowiedzi najczęściej słyszała "łatwo mówić, nie dam rady zapomnieć, do końca życia będę taki/a przygnębiony/a i będę płakać wieczorami w poduszkę, myśląc o tym".
Nie raz sama byłam w takiej sytuacji, że naprawdę nie widziałam żadnego wyjścia. Kiedyś mówiłam o tzw. "drzwiach", że jest tyle drzwi na  świecie i można porównać to do naszych problemów, a mianowicie, że tyle ile drzwi widzimy, tyle właśnie jest pomysłów na rozwiązanie trudnych spraw.





Dziś spotkamy na końcu drogi, pisząc przenośnie. Nigdy nie wiemy, kiedy dokładnie, a to nas Dziś piszę o cierpliwości, bo jest ona bardzo ważna, aby doczekać się szczęścia, które zawsze najbardziej interesuje i zarazem denerwuje - kiedy w końcu zapomnimy o krępującej sytuacji, która miała niedawno miejsce, o miłości nieodwzajemnionej, o przegranym meczu, czy o śmierci bliskiego.
Czas leczy rany, mówią nie bez przypadku.
Potwierdzam to przysłowie. Przypomnijcie sobie wszystkie złe wspomnienia teraz i pomyślcie, czy boli to Was teraz tak samo jak bolało wcześniej, kiedy były one jeszcze świeże? Wydaje mi się, że nie, a przecież tyle łez zostało przez nie uronionych. Aktualne wspomnienia też są świeże, a za parę dni, miesięcy, może lat będą tylko złymi wspomnieniami, o których uda Wam się na pewno w większym stopniu zapomnieć.
Myślcie od dziś w ten sposób, że przeszłość ma bardzo małe znaczenie, ponieważ nic nie możemy już z nią zrobić, nie możemy jej poprawić, bo ten czas minął i już nigdy nie wróci. Starajmy się ułatwiać i upiększać nasze życie, nie sprawiając sobie bezużytecznych zmartwień i łez, które i tak nie będą mieć żadnego znaczenia w przyszłości.
Poczekaj za każdym razem w cierpliwości aż minie Tobie zły okres, myśląc właśnie o tym, co napisałam powyżej. A minie na pewno, i w końcu dostaniesz od losu szczęście, a łzy nie będą przez smutek i żal, tylko przez radość! :)





jeans - C&A || shirt - New Yorker || sunglasses - sinsay || bracelet - sinsay 

Komentarze

  1. Bardzo fajne zdjęcia!! *o*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Mega podoba mi się ta delikatna bransoletka z Sinseya :D
    edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety mam słabą cierpliwość :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post! Warto być cierpliwym :D Śliczne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. mega mądry post i świetne zdjęcia!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie dopiero zaczynam:)
    może obserwujemy?
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne są zdjęcia ! ;))

    www.casper-fashion.blogspot.com zaraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trafnie spostrzeżenia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia!Niestety w życiu są i te złe chwile, które chcąc nie chcąc zmuszają nas do zmian i nieprzemyślanych wyborów. Jednak nie warto się załamywać, zawsze znajdzie się jakieś wyjście, trzeba je po prostu odszukać :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/samotnosc.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny i mądry wpis
    Śliczne zdjęcia
    Pięknie wyglądasz
    A tak w ogóle ładny Look
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie było by mi miło gdybyś zostawiła po sobie ślad w formie koma i obs
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post i bardzo ładne zdjęcia. :)

    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe ;) Śliczne zdjęcia
    marrstyle.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknnie wyglądasz! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połaczenie!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie się czyta ten post jednak myślę iż jest on troszkę zbyt długi :) nie odbierz tego jako hejt wręcz przeciwnie
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Motywujący post! Świetna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cierpliwość + ciężka praca = efekty :D Trzeba w końcu to zaakceptować :)
    Obserwuję!

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Takkk cierpliwość to coś czego nie mam hah, bardzo podoba mi się stylizacja :)

    Zapraszam do mnie: https://joanna-rita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi właśnie tej cierpliwości brakuje. Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz