BAL GIMNAZJALNY 14.06.2016r.

22/06/2016


Kolejny post z serii 'jak mam zacząć?', po czym zaczynam od tego, że nie potrafię sensownie tego zrobić.
Bal gimnazjalny był ponad tydzień temu, a teraz mogę nacieszyć się tylko wspomnieniami pozostawionymi na poniższych zdjęciach i tego, co sama zapamiętałam z tego cudownego wieczoru.
Właściwie stołów do siedzenia i jedzenia mogło nie być, bo prawie wszyscy przez 4 godziny wymiatali na parkiecie ze swoimi przyjaciółmi. Sztuczny dym, światła, super DJ, no i oczywiście ludzie. To wszystko sprawiło, że ten dzień podsumował tak naprawdę te 3 wspaniałe lata, których na pewno nigdy nie zapomnę i będę wracać do tej szkoły z odwiedzinami, kiedy tylko będę mieć czas.
Ludzi ze szkoły, a tym bardziej z klasy też na pewno nie zapomnę. Z resztą to będzie trudne, skoro co jakiś czas i tak mamy spotkania poza szkołą.

Ważne jest to, by dbać o kontakt zwłaszcza z najbliższymi. Może niepozornie przyjaciele są dla nas tylko osobami, z którymi najlepiej spędza nam się czas i których lubimy bardziej niż innych, ale oni są tak naprawdę kimś więcej. Trudno byłoby bez nich na pewno, tylko czujemy ich brak dopiero, gdy rzeczywiście ich brak. Starajmy się do tego nie doprowadzać, nawet, gdy szkoły mają rozdzielić, albo w życie jednej osoby wejdzie jakaś inna, nowy przyjaciel/przyjaciółka, chłopak/dziewczyna.
Kontakt międzyludzki, a raczej międzyprzyjacielski/międzyrodzinny/międzyzwiązkowy powinien być jednym z naszych priorytetów, bo bez nich nie byłoby nas. Pamiętajmy o tym zawsze.





Komentarze

  1. Pięknie wyglądałaś :)
    Mój bal gimnazjalny wspominam bardzo dobrze, oj było to dawno :D
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądałaś ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że bal udany! Rzeczywiście, pozostają tylko wspomnienia i zdjęcia ;c Ale no cóż, żyje się dalej!
    Życzę powodzenia w nowej szkole i udanych wakacji ;3 Ślicznie wyglądaliście
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie miałam balu :/


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że zabawa była udana :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądałaś! Szybko ten czas leci, czuje się jakbym sama przed chwilą przeżywała komers znowu, a minął już rok :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne miałyście sukienki! :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądałaś...kurcze, aż przypomniał mi się mój bal gimnazjalny :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że świetnie wyglądałaś na tej uroczystości, którą z pewnością każdy nosi w pamięci przez długi czas! Sama pamiętam, jak rok temu kończyłam gimnazjum. Byłam ubrana w sukienkę koloru pudrowy róż, szpilki podobnie.. Wraz z Twoim postem powróciły wspomnienia! Jednocześnie życzę Ci powodzenia w nowej szkole, gdzie poznasz na pewno masę wspaniałych znajomych! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nawet nie miałam takiego balu. :D świetnie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega mi się podobają sandałki dziewczyny w różowej sukience, mogłabym wiedzieć skąd one są? *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądałaś prześlicznie!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że u mnie nie było takiego balu :( zazdroszczę!

    +zapraszam: st3laa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądałaś! I twoje koleżanki również :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  16. Widać że fajnie było ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, też miałam bal gimnazjalny ale patrząc na zdjęcia sądzę ze wasz był bardziej udany :D ślicznie wyglądałaś ! Pozdrawiam https://joanna-rita.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz