15/05/2016
BERLIN - SCHOOL TRIP | 12-13 maj
Po ponad miesiącu nieobecności nawet nie wiem w jaki sposób mam zacząć, więc ominę to i przejdę bez usprawiedliwień do tematu wycieczki do Berlina z moją klasą.
Byłam w tym pięknym mieście 3 lata temu już, jednak bardziej w celach zakupowych niż zwiedzania. Nie jestem zwolenniczką oglądania zabytków, pałaców, muzeów itp. Bardzo mnie to nudzi. Wycieczka na tym głównie polegała, ale najważniejsze, że była klasowa. Pierwsza na noc i niestety ostatnia, ale mimo wszystko jestem z niej zadowolona. Choroba lokomocyjna nie powstrzymała, a właściwie chyba mnie już opuściła, bo siedziałam na przedostatnim siedzeniu na małej ilości leków lokomocyjnych i przeżyłam tyle godzin w autokarze bardzo dobrze.
Wróciliśmy wieczorem z Berlina na nocleg do Słubic do hotelu sportowego. Wszyscy prawie skorzystali z wolnego wstępu na stadion i boisko. Późnym wieczorem zamówiliśmy pizzę.
Z samego rana o 8.30 wyjechaliśmy do Potsdamu. Cudowne tzw. miasto w parku. Ogólnie Niemcy bardzo różnią się od Polski pod względem przyrodniczym. Cieszę się, że pojechaliśmy tam akurat w maju, gdy naprawdę krajobraz całej przyrody odzwierciedla jak bardzo państwo dba o to, by się żyło w nim pełnią życia.
O godzinie 16.00 wyruszyliśmy już w stronę Polski przez Szczecin, zatrzymując się na pół h w MC. Do domu wróciłam po 24.00. Podsumowując całą wycieczkę, to nie ważne gdzie ona jest, gdzie się śpi i w jakich warunkach, ale najważniejsi są ludzie, którzy nas otaczają. Bo miejsca tworzą ludzie.










Komentarze

  1. Nigdy nie byłam w Berlinie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są cudowne.
    Bardzo chciałabym pojechać do Berlina i troszeczkę Ci zazdroszczę:)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://m-grabowska.blogspot.com/#

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam w Berlinie i nie wiem dlaczego, ale mnie tam nie ciągnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że udał Ci się wyjazd! Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chce taką wycieczkę! :*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! :)
    Bardzo zazdroszczę wycieczki, też chciałabym tam pojechać.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wycieczka na pewno udana! ;)

    pozdrawiam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Widać, że dobrze się bawiliście :) Szkolne wycieczki są najlepsze!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Już na zdjęciach widać, że wycieczka była udana :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać ze wyjazd się udał :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz