04/04/2016
WEEKEND
Zdecydowanie brakowało mi takich weekendów jak ten. Zważywszy na to, że lubię odpoczywać po ciężkim tygodniu nauki i od innych obowiązków, to nie znoszę marnować czasu i spędzać biernie dzień. Zwłaszcza, gdy ostatnimi dniami słońce nagrzewa nam okna w pokojach, "prosząc", abyśmy wyszli z domu, bo nigdy nie wiadomo jaką pogodę przyniesie potem kwiecień. Zatem wykorzystałam okazję i w sobotę pojechałam z Fabianem do Wejherowa, głównie aby zrobić zdjęcia na konkurs, a w niedzielę do Gdyni z koleżankami. Co prawda na widok kąpiących już się ludzi w morzu robiło mi się chłodno, ale pogoda wystarczająco mi dopisywała.
Te dwa tygodnie (do egzaminów gimnazjalnych) zdecydowałam, że nie poświęcę aż tak dużo czasu na powtarzaniu najważniejszych materiałów z tych trzech lat. Zawsze mówiłam, że będę sobie przypominać dokładnie wszystko do tych jakże 'ważnych' testów, jednak po wielu rozmowach ze starszymi znajomymi stwierdziłam, że nie ma najmniejszego sensu wkuwania prawdopodobnie tego, co raczej na pewno nie pojawi się na egzaminie. Też to moim rówieśnikom, którzy może to czytają radzę, by powtórzyli sobie tylko najważniejsze wzory, skalę, i właściwie to wszystko; z j. angielskiego można się trochę pouczyć zdań warunkowych, str. biernej, bo z tego co wiem, to zawsze pojawia się to na testach.
Zmieniając zupełnie temat, ułożyłam sobie wreszcie mój codzienny/tygodniowy plan, który staram się przestrzegać, i z tygodnia na tydzień rzeczywiście widzę postępy. Nie pozwalam sobie na bycie zmęczoną i nawet, gdy taka się czuję, najzwyczajniej to olewam, żeby potem mieć satysfakcje z tego, że dużo danego dnia udało mi się zrobić. A pójście po takim dniu spać jest dużo przyjemniejsze niż po zwyczajnym obijaniu się przez większość czasu hah.
Także oby do piątku i do krótkiego lenistwa!

















Komentarze

  1. Ładne zdjęcia.
    Szczególnie zdjęcia morza.
    Jaka szkoda, że ja nad morze mam tak daleko.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie powtarzam do egzaminów :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę tego morza!
    Weekend był faktycznie piękny
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! Uwielbiam polskie morze!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To miejsce przypomina moje miasto z dzieciństwa. Ciekawe zdjęcia, zazdroszczę Tobie tego widoku na morze :)
    Pozdrawiam.

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia ;) Oj pogoda cudna i powodzenia w testach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piekne zdjęcia!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale słodko wyglądacie ;)
    a jeśli chodzi o testy to nie ma co się nimi za bardzo przejmować, ja podchodziłam do nich rok temu na spontanie, i uczę się tam, gdzie chciałam się uczyć :D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Testy gimnazjalne tak naprawdę nie maja większego znaczenia. Ważne jak przygotujesz się do matury :) pamiętam ile stresu mi ona przysporzyła
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze mam czas do testu gimnazjalnego bo dopiero trzy dni temu pisałam test kompetencji. Ale oczywiście życzę powodzenia i świetnego wyniku!

    Weekend fajnie spędzony :3 ja zazwyczaj oprócz nauki tylko piszę na blogu i spotykam się przyjaciółmi :)

    Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam!
    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Aww zazdroszczę takich wypadów :D!

    OdpowiedzUsuń
  12. O jak dużo ładnych widoków. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia :)

    zapraszam do mnie,dopiero zaczynam :)
    http://partsoflifem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post i blog <3
    Obserwuje <3
    Zapraszam do mnie
    http://julciakkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko, te zdjecia z chłopakiem są cudowne! Szczescia kochana!
    Jesteś przesliczna :) Dobrze zrobiłaś z tymi egzaminami - ja swoje rok temu totalnie olałam i podeszłam do nich na luzie i wyszło mi to na dobre :)
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz