08/02/2016

Nieprawdopodobne, a jednak. 
Jestem pewna, że nie raz byłaś w jakiejś sytuacji kompletnie bezradna. Nie potrafiłaś poradzić sobie z otaczającymi Cię problemami. Czy to ogromna ilość egzaminów, zaliczeń, czy wkraczanie w dorosłe, samodzielne życie, problemy z pieniędzmi na utrzymanie, kłótnie z przyjaciółmi bądź chłopakiem (lub dziewczyną, zależy kto czyta), może nawet rozstania. Uważałaś zapewne, że nie ma wyjścia z danej sytuacji, i że nikt ani nic Ci nie pomoże. Czy to prawda? Zastanów się teraz. Masz wokół siebie tyle drzwi - w domu, w szkole, w sklepach, na dworcu, nawet w autobusie. Od pewnego czasu w moim życiu stwierdziłam, że właśnie tyle jest rozwiązań. Nie poddawaj się, gdy nawet nie zaczęłaś walczyć i próbować naprawiać to, co zepsułaś. Albo czego jeszcze nie osiągnęłaś w swoim życiu. Pamiętaj, że wiara góry przenosi. Ona siedzi w naszej głowie jak większość rzeczy. Już kiedyś pisałam na blogu, że to, co siedzi w nas też możemy ćwiczyć. Chodź to niewidoczne dla oczu, my to widzimy nawet u naszych znajomych. Osoba, która się popłacze, bo dostała jedynkę z biegu i jest pewna, że nie poprawi tego, nie docenia w tym momencie siebie i swoich możliwości. Wielu sportowców wygrywa zawody, bo psycholodzy ich motywują do działania przed, w czasie i po zawodach, meczach, itp., aby nie tracili wiary w siebie. Zapamiętują te rady do końca życia i przekazują je następnym ludziom. O to chodzi w życiu, aby wszystkim ze wszystkimi się dzielić. Rzeczy materialnych możesz mieć coraz mniej, dzieląc się nimi, ale jeśli dzielisz się ze swoją siłą mentalną, czyli tą, która siedzi w Tobie, możesz ją ewentualnie wzbogacić. Nigdy się nie zmniejszy, jeśli sama do tego nie doprowadzisz, a konkretniej Twoje choroby psychiczne.


Wiara jest jedną z trzech najważniejszych cnót boskich (wiara, nadzieja, miłość). Warto wierzyć w marzenia i spełniać je, warto wierzyć w siebie, swoje wartości jak i umiejętności. Na całej Ziemi nie ma takiej drugiej jak Ty. Każdy ma szansę się wybić i stać się kimś na tym ogromnym globie. Czy to będzie najlepszy detektyw w Polsce, czy piosenkarz, w którego wszyscy będą chcieli najwięcej inwestować, czy aktor, który zdobędzie sporo Oscarów w swoim życiu. Na pewno nie jest łatwo osiągnąć coś takiego. Ale satysfakcja z tego, że w końcu się Wam udało to, w co tak bardzo wierzyliście zawsze - jest czymś cudownym. To ona prowadzi, że chcemy więcej, więcej i więcej, aż w końcu zaczynamy przenosić góry. Jak ciężkie one będę, to od Was zależy i od tego, ile i jakie poprzeczki postawicie sobie na drodze do Waszych celów i marzeń.
Tym akcentem zakończę dzisiejszą notkę. Mam nadzieję, iż Wam troszkę chociaż pomogłam uwierzyć w siebie, i że warto jest spełniać marzenia, choćby nie wiem co :).

Komentarze

  1. Zgadzam się w 100%. Po za tym... piękne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, tak. Jak się chce, to można wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, nigdy nie powinniśmy tracić wiary w siebie i w to, że nam się uda :) Ważne, aby urzeczywistniać swoje marzenia :)

    www.hello-wonderful.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo motywujący post, podnosisz na duchu ;)

    ceceobverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie! Wiara potrafi zdziałac cuda :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, wiara bardzo dużo pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Post dający do myślenia, marzenia to tylko plany na przyszłość ;)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja akurat jestem osobą, która strasznie szybko się zniechęca i nie potrafi uwierzyć w swoje możliwości.. rzadko kiedy mi się to udaje, a na prawdę wiara potrafi zdziałać cuda.

    jasinska7.blogspot.com ← zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja kochana,super post!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba wierzyć w siebie i nigdy się nie poddawać! Masz cudowne oczy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się!
    śliczne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Prześliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna dziewczyna i łatwa w odbiorze treść. Czego chcieć więcej? :D
    kolibera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja wierzę w marzenia i chce aby się spełniły
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny, motywujący post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkowicie się z Tobą zgadzam! Wiara potrafi przynieść bardzo wiele.
    Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mądry i motywujący post! Zgadzam się w 100%.
    Poza tym fajne zdjęcia ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. twarz idealna :)
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze napisane! wiara potrafi zdziałać cuda!
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo motywujące, naprawdę ;] Często uważamy, że z danej sytuacji nie ma wyjścia i nikt już nam nie pomoże, a przecież można zrobić tak wiele rzeczy, wystarczy się tylko uspokoić i przemyśleć plan działania.
    Piszesz bardzo mądrze, a temat jest wyszukany i kreatywny. Do tego bardzo ładne zdjęcia i post już jest dopracowany ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowicie motywujący post, potrzeba czasem takich słów by ruszyć przed siebie :)

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę motywujący post! Nie wiem co powiedzieć. Właśnie czytając ten post zrozumiałam jakie jest rozwiązanie mojej beznadziejnej sytuacji. I co? REALIZUJĘ ! Czasami naprawdę człowiek musi przeczytać taki post, żeby zrozumieć co jest nie tak.
    Atkas

    OdpowiedzUsuń

  23. mi czasem brakuje wiary w siebie :( może wspólna obserwacja ? :) ja już dołączyłam do Twoich obserwatorów i było by mi miło gdybyś zaobserwowała mojego bloga :* http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeny, ile bym nie czytała tego, co napisałaś, jestem zachwycona. Naprawdę potrafisz zmotywować. Piękne słowa i zgadzam się z nimi w 100%

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne oczy *.*
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem, żeby dążyć do celu trzeba wierzyć w to, że jest się w stanie to osiągnąć. Ja zazwyczaj staram się walczyć do samego końca. Wspaniały post :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już się przekonałam, że czasem może być to 'ostatnia deska ratunku' ;) Śliczne zdj!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Mądrze napisane, bardzo daje do myślenia.
    Obserwujemy?

    >> born-to-be-a-bitchh.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama ostatnio przekonałam się, że istnieje takie coś, być może za sprawą właśnie wiary w siebie, bądź obecności jakichś wyższych sił, które nad nami czuwają. Dziwne, ale naprawdę coś w tym jest :))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Twój styl pisania! Dajesz takiego kopaniaka, że brak słów!
    Wiara w siebie jest podstawą. Jesli zakodujesz sobie, że MOŻESZ i DASZ RADE to juz połowa sukcesu :)
    Buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam dać znać więc już obserwuję ;3

    > born-to-be--bitchh.blogspot.com <

    OdpowiedzUsuń
  32. * born-to-be-a-bitchh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz