22/01/2016
I'M.
Patrzę na dzisiejszą datę, a zaraz po tym na datę mojego ostatniego posta. Nie tak miało to wyglądać w tym roku, ale nauka w 3 klasie gimnazjum nie pozwala mi zbytnio na regularne dodawanie ich, choć bardzo bym tego chciała. Prawie codzienne sprawdziany wymagają jednak wcześniej poświęconego czasu na naukę ich, a każdy absolwent, czy to gimnazjum, czy liceum stara się jednak, aby dobrze wypadły mu egzaminy, matura. Ale postanowiłam ostatni rok starać się o oceny i o pasek, który z pewnością pomoże mi w jakimś stopniu, aby dostać się do dobrego liceum za 8 miesięcy już. No właśnie, czas zbyt szybko biegnie, a ja już nie nadążam za nim haha. Byłam przerażona i nie mogłam uwierzyć w to, że ostatnią notkę na tym 'aktywnym' blogu dodałam szóstego stycznia. 
Post w prawdzie miał być o czymś innym, bardziej sensownym. Ale stwierdziłam, że trochę odnowię z Wami kontakt już teraz, aby potem tą regularność właśnie wdrażać w mój blog i przede wszystkim we mnie. 




Zdjęć przez ostatni czas zrobiłam naprawdę mnóstwo, a raczej przyjaciółki mi zrobiły lub po prostu działałam z samowyzwalaczem jak na przykład z dzisiejszymi zdjęciami. Mam też trochę fit potraw, które czekają aż ktoś je gdzieś wstawi od paru miesięcy nawet. Pomysłów na posty jest mnóstwo, ale tak zwanej weny twórczej często u mnie brakowała i dalej do końca nie wróciła. Mam chęć pisać, ale nie potrafię uzbierać myśli w jedną, estetyczną i pasującą do siebie całość, a takie posty tematyczne najczęściej powstawały właśnie w wyniku ostatnich sensacyjnych dla mnie zdarzeń, sytuacji i w długieeej ciszy. Długiej to znaczy, że nie miałam nic innego na głowie, tylko bloga w danej chwili. A ja już pisałam wcześniej i paru postach, że tej ciszy(właściwie czasu w niej) mi zdecydowanie brakuje. Ale wszystko oczywiście ma swoje plusy! Nigdy się nie nudzę haha. 

I tak zakończę ten post, który właściwie wygląda trochę jak tłumaczenie się, ale też jako 'zapowiedź'. 
Do następnego! :)





Komentarze

  1. Ale masz ładne oczy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jestes!
    http://butshefancy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wygladasz :*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna jesteś!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarno-białe zdjęcia wygrywają ! :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna!
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niesamowicie piękna ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś śliczna :*
    Szkoła utrudnia blogerom kontynuowanie pasji, ale nie martw się - luźny post czasem nawet urozmaica bloga.

    KLIK - JESTEŚ U MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia ! *-*
    Wspólna obserwacja ? :)
    scrapbooksstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem w oatatniej klasie liceum i mam ten sam problem co ty , brak czasu na regularne posty :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję,
    zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, ale znajdziesz u mnie wszystko, co my kobietki kochamy :)

    claaudija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz