01/01/2016

Pisząc datę postu musiałam się dobrze zastanowić, czy na pewno rozpoczął się dzisiaj rok 2016, a nie na przykład 2006. Nie jestem w stanie pojąć tego, że czas tak szybko przemija. Tak o w dodatku. I że tak o minie następne 10, 20, 40 lat, kiedy młodzież wskazując na mnie palcem powie "jakaś starsza pani...". Proces starzenia się mnie przeraża, może dlatego, że boję się śmierci. Nie tego, co będzie po niej, ale tego, że nie znam jej dnia ani godziny. Gdyby niepowstanie przeróżnych szczepionek, antybiotyków, znaków drogowych/ostrzegawczych, świateł ulicznych, pasów, ubrań ochronnych i innych małych, ale bardzo ważnych rzeczy, to myślę, że średni wiek śmierci ludzi wynosiłby 30 lat.
Na szczęście żyjemy w czasach, w jakich żyjemy. Dziękujmy wszystkim ludziom, którzy walczyli o Polskę kosztem swojego życia, abyśmy mogli zjeść normalny obiad we własnym domu. 
Wracając do konkretnego tematu dzisiejszego postu, bo trochę odbiegłam od niego, starajcie się wykorzystywać każdą chwilę na rzeczy, które możecie żałować, że zrobiliście, zamiast żałować, że się całkowicie odpuściło. Czas przemija błyskawicznie. Z roku na rok jakby zegar zmieniał swój poziom szybkości o jeden szybciej. Niektóre rzeczy będziemy w stanie zrobić tylko i wyłącznie jako młodzi ludzie, korzystajmy z naszych cudownych, młodych i zwariowanych lat, łapmy chwilę w zaciśnięte ręce, aby nie uciekły nam i przekazujmy pozytywną energię każdemu wokół, bo właśnie o to chodzi w życiu, które daje nam często ostro w kość. 
Podsumowując, chciałabym Wam życzyć szczęśliwego nowego, 2016 roku, aby był dla Was duuużooo lepszy od poprzedniego, nawet jeśli 2015 był właśnie 'Waszym' rokiem. Spełniajcie swoje marzenia, a Wasze noworoczne postanowienia niech staną się całoroczne, bo inaczej to nie ma najmniejszego sensu. Chcesz schudnąć i się ujędrnić? Ćwicz cały czas, nie przez pierwsze dwa tygodnie. Chcesz skoczyć z bungee? Skocz. Przeżyjesz coś fantastycznego, po czym powiesz "już po wszystkim".
Chcesz się zdrowo odżywiać, ale nie potrafisz się zmotywować? Mnie inspiruję bardzo tumblr, może na Ciebie też będzie to działać. ( np. http://dietfitnesshealth.tumblr.com )
Po prostu spełniajcie swoje marzenia, dążcie i zdobywajcie Wasze cele, łapcie każdą chwilę póki jeszcze macie czas, który ucieka bardzo szybko. Powodzenia!







Komentarze

  1. super post ♥
    śliczne zdjęcia !
    miłego dnia pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywny i motywujący post ;] Życzę Ci jak najwięcej optymizmu w 2016 roku oraz oczywiście sukcesów na blogu, które Ci się należą
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas przelatuje nam miedzy palcami niepostrzeżenie szybko ;/
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi teraz bardzo szybko leci czas. Cudowne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. czas bardzo szybko leci.
    szczęśliwego nowego roku! :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku
    piękny szaliczek
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. To, jak szybko mija czas, jest naprawdę przerażające. W liceum zdawało mi się już, że wszystko tak ucieka, a potem przeprowadziłam się do Warszawy, rozpoczęłam studia i... teraz czas leci jeszcze milion razy szybciej. Ledwo się tam przeniosłam, a już minęły 3 miesiące. Naprawdę nie wiem kiedy, zupełnie. Poza tym w wielkim mieście dni mijają na prawdę jak błyskawice. To jest przerażające.


    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdynia Orłowo? :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie do zdrowego trybu inspirują bliscy, którzy coś robią ze swoim życiem :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zdjęcia :) a dodając, do niższego postu - piekny pierścionek :) I ten napis YES! - genialny :D

    Buziaki!

    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy post noworoczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog
    Pozdrawiam
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post, ja również nie wiek kiedy minął ten czas i szczerze mówiąc przeraża mnie to. :)

    ozdrawiam i zapraszam do siebie http://abi-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i śliczne zdjęcia! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze miałam ten problem, że postanowienia odkładałam na później, a tu nagle koniec roku haha :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny ten szal <3
    http://mytimeday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia!

    Zapraszam do siebie :) http://collectionoftravelsmemories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja i świetny blog ! <3 Pozdrawiam Marta . Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz